Klekkus Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Detta så villt bra ut! 5880330[/snapback] tnx xD Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ser bra ut dette ja Men hv mente du med "finish"! på viftene?? hørtes litt rart ut Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Ser bra ut dette ja Men hv mente du med "finish"! på viftene?? hørtes litt rart ut 5886101[/snapback] Takker. Vel, de er ikke helt smooth, er litt ruglete. Jaja, ikke du som skreiv det Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Tasta start-knappen til prosjektet i går, funka fett. Endret 15. april 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Fine knappen 5928298[/snapback] Takker, bare vent til du før se sleevingen av viftene da Jeg kan bare røpe at den ene som jeg har sleeva til nå ble perfekt! Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Det vart utrolig fint med de kabelstrømpene..ser at du har gjort det før ja.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Det vart utrolig fint med de kabelstrømpene..ser at du har gjort det før ja.. 5934647[/snapback] Jupp, sleeves er digg Skulle bare ønske at lighter'n ikke hadde streika, for da hadde vel alt vært ferdig sleeva Jeg har ikke sleevet noe serlig før, bare en to-tre vifter. Endret 17. april 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Det vart utrolig fint med de kabelstrømpene..ser at du har gjort det før ja.. 5934647[/snapback] Jupp, sleeves er digg Skulle bare ønske at lighter'n ikke hadde streika, for da hadde vel alt vært ferdig sleeva Jeg har ikke sleevet noe serlig før, bare en to-tre vifter. 5934800[/snapback] Selv om du ikke har sleevet mye før, blir jo resultatet drit digg! Kommer det noen stor update snart eller? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Selv om du ikke har sleevet mye før, blir jo resultatet drit digg! Kommer det noen stor update snart eller? 5934879[/snapback] Takker Tja, jeg har jo fått pusset ned så si hele kabinettet. Kanskje jeg skal hive meg i lakkeringen snart Men jeg skal titte litt mer på HDD-tegningene, så kan det hende det blir noe plexi kutting. Så skal jeg jo sleeve resten av viftene da. Så neste update er ikke så lange til. Kan hende det blir en stor en om ikke så alt for lenge Endret 17. april 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Fikk sleevet resten av viftene Gadd ikke lage udate av dette siden det bare er et bilde Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Nå har jeg fundert ganske lenge på hvordan jeg skal gjøre det med det sidevinduet mitt. Og problemet er at jeg ikke klarer å skaffe mer UV rød plexi i norge. Og det blir for dyrt å bestile fra utlandet Slik ble jo det, så jeg tror jeg kan lage en "ramme" som er litt støre en vinduet skulle være (den skal sveises eller limes på med byggsilikon eller sikaflex) så laget jeg nye hull i selve ramma og fester plexien på utsiden av den. Hva tror dere? (Skal lage en rask tegning av dette i sketchUp hvordan jeg skal ha det ) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Nice sleeving.. Skal få kjøpt det du trenger på Biltema (og kanskje PSdata) om du vil. Send meg PM! Tror detta blir et spennende kabinett. Stå på! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Nice sleeving.. Skal få kjøpt det du trenger på Biltema (og kanskje PSdata) om du vil. Send meg PM! Tror detta blir et spennende kabinett. Stå på! 6002416[/snapback] Takker Okey, skal gjøre det. Jeg håper også det BTW, hva syns du om løsningen på det med vinduet da? (Noen poster opp, den første du ser med bilde) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Nå har jeg fundert ganske lenge på hvordan jeg skal gjøre det med det sidevinduet mitt. Og problemet er at jeg ikke klarer å skaffe mer UV rød plexi i norge. Og det blir for dyrt å bestile fra utlandet Slik ble jo det, så jeg tror jeg kan lage en "ramme" som er litt støre en vinduet skulle være (den skal sveises eller limes på med byggsilikon eller sikaflex) så laget jeg nye hull i selve ramma og fester plexien på utsiden av den. Hva tror dere? (Skal lage en rask tegning av dette i sketchUp hvordan jeg skal ha det ) 5978794[/snapback] Slik mener jeg, selve rammen sitt "vindu" er mindre en det som er i sleve døra Endret 3. mai 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Konge kLikka dette blir bra! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Takker, var løsningen logisk? Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hvis dette var mitt prosjekt hadde jeg gjort det sånn hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå