Klekkus Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Jepp, 45 grader er finest. Om du har en stikksag skal du kunne stille på den så det blir 45 grader 5805258[/snapback] Har tilgang til båndsag Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Jepp, 45 grader er finest. Om du har en stikksag skal du kunne stille på den så det blir 45 grader 5805258[/snapback] Har tilgang til båndsag 5805616[/snapback] 45 grader finest 90 grader lettest. Finest med 45 grader..tror dette kan blir bra Endret 24. mars 2006 av Espen56 Lenke til kommentar
spyro Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Jepp, 45 grader er finest. Om du har en stikksag skal du kunne stille på den så det blir 45 grader 5805258[/snapback] Har tilgang til båndsag 5805616[/snapback] Vet du har båndsag, har sett workloggene dine Men da må du holde platen "skjevt" Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 spyro: Joda, skal vel ikke være noe problem det da. Men dette finner jeg vel fort ut i praksis Espen56: Da er mysteriet avklart, blir vel 45 grader da Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Klikka_bZerk: Noen komentarer til vinduet mitt..som jeg har skjært ut? Valgte et enkelt design så mest mulig synes.. Uansett lykke til vidre! MVH |Espen| Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Kan vel ta en titt på det å si hva jeg syns Takker. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 hehe, et greit eksempel av låning av tråder Hvis noen har sett en topic i OT-baren Sier ikke no mot det, men måtte bare si no Men jeg syntes vinduet ditt var litt kult, men er mange osm har hatt sånt vindu før, men det ser litt vanskelig ut å skjære ut,, ellers bra! : ) Kutgw, Klikka! Øyvind Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 hehe, et greit eksempel av låning av tråder Hvis noen har sett en topic i OT-baren Sier ikke no mot det, men måtte bare si no Men jeg syntes vinduet ditt var litt kult, men er mange osm har hatt sånt vindu før, men det ser litt vanskelig ut å skjære ut,, ellers bra! : ) Kutgw, Klikka! Øyvind 5807208[/snapback] Mitt vindu?, er det det du mener?Hvis det er det hvorfor ikke komentere i min post? Men dette ble nok ot Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hehe, ditt vindu ja Siden du postet her, så postet jeg her... Øyvind Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Tenkte litt på det harddisk oppsettet ditt. Har du tenkt og ha noen vifter som blåser på de? Ellers Kommer det til og bli JÆ##IG varmt! mvh -FriedDude- Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Hehe, seff skal jeg ha vifter! skal jo være 2* 120mm vifter i front som skal kjøle diskene Bestilte foresten vifter i går Ble 4* av disse (2* til fonten, 1* til bakside og 1* til CPU Her ser du hvordan viften ser ut Lenke til kommentar
Chb Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Sinnsykt fin worklog! Digger det røde plexiglasset. Gleder meg til flere updates! Keep on modding !! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Sinnsykt fin worklog! Digger det røde plexiglasset. Gleder meg til flere updates! Keep on modding !! 5853242[/snapback] Takker Kan bare røpe at det kommer en litten update i kveld Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Yeah!! Førstemann til å kommentere updaten!! Jævlig bra det der, gleder meg allerede til neste update! Nå skal jeg inn i dusjen og prime og lakke siste biten til prosjektet mitt. Cya Med vennlig hilsen Han Derre Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Yeah!! Førstemann til å kommentere updaten!! Jævlig bra det der, gleder meg allerede til neste update! Nå skal jeg inn i dusjen og prime og lakke siste biten til prosjektet mitt. Cya Med vennlig hilsen Han Derre 5878327[/snapback] Takker Hva syns du om nettingen foresten? Lykke til Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Hvis den er ment som støvfilter er den vel for grov, er den ikke? Da vil jeg i tilfelle anbefale at du rapper en av strømpebuksene til mora di, klipper en passende bit, strekker den rundt fronten av nettingen og limer den i hjørnene på "baksiden" med limpistol. Dersom du bare har tenkt å ha den som en forsikring mot fingre i vifta duger den glimrende! Han Derre Endret 6. april 2006 av Han Derre Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Nice! Digger rød UV Nettingen var kjekk, bedre enn at det er åpent der vertfall : ) KUTGW! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Hvis den er ment som støvfilter er den vel for grov, er den ikke? Da vil jeg i tilfelle anbefale at du rapper en av strømpebuksene til mora di, klipper en passende bit, strekker den rundt fronten av nettingen og limer den i hjørnene på "baksiden" med limpistol. Dersom du bare har tenkt å ha den som en forsikring mot fingre i vifta duger den glimrende! Limpistol? Kan vel feste det med å bare bruke skruene? Kan i allefall det med nettingen jeg bruker da. Han Derre 5878427[/snapback] Hmmm... Det er jo også en mulighet Men jeg tror ikke jeg kommer til å gøre det, fungere bra nok for meg dette Nice! Digger rød UV Nettingen var kjekk, bedre enn at det er åpent der vertfall : ) KUTGW! 5878794[/snapback] Tnx Likte selv fargen Jupp, noe som jeg fant i kjelleren. Hvis jeg ikke tar feil så er det vel myggnetting Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg hadde revurdert hadde jeg vært deg. Det er utrolig hvor mye skade støv kan gjøre i form av tregere maskin på grunn av høyere temperatur. Dette fører igjen til større slitasje og kortere levetid på hardware'n. Om du ikke velger strømpebukse eller et eller annet finmasket nylon-stoff hadde jeg i hvertfall dratt på Hellkjip og kjøpt sånn kjøkkenviftefilter og hatt det på baksiden av nettingen. Med vennlig hilsen Han Derre Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Hmmm... Mamma sin strømpebukser kommer til å forsvine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå