Klekkus Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Må bare beklage, ble ikke noe update denne helgen For vi har hatt tette avløp Og jeg har holdt på å staket og puttet slange 20-30 meter, og da kom det dritt klumper og dass papir ut Pluss at det stanket helvette! Og dette har vært en helvettes helg. Men jeg har fått tegnet hvordan HDD-"kabinette" skal bli, skal slenge opp noen tegninger etter jeg har spillt litt Guild Wars. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Nam! Flaks for deg at jeg spiste opp kjeksen min i stad.. Høres utrolig kjedelig ut, fattern måtte gjrøe samme på seilbåten i forifjor pga tett avløp Og han måtte bruke mine dykkerbriller fordi båten lå i vannet.. Dritt Looking forward to tegninger!.. Øvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Nam! Flaks for deg at jeg spiste opp kjeksen min i stad.. Høres utrolig kjedelig ut, fattern måtte gjrøe samme på seilbåten i forifjor pga tett avløp Og han måtte bruke mine dykkerbriller fordi båten lå i vannet.. Dritt Looking forward to tegninger!.. Øvind 5779799[/snapback] Nam nam ja, stinker dritt i hele huset nå. Takk gud for at ejg har fått stålplata over kloaken nå. (stakkars folk som tømmer septiktanken^^) Men nå holder jeg på å laster opp bildene av harddisk-"kabinettet" Så det får vel bli helgens "update" da, poster det bare som enn update. Edit: Leif was here^^ Edit2: Da var "updaten" ute Endret 20. mars 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 1mm mellom diskene hørtes litt lite ut, eller? Kan det ikke bli ganske varmt da? Selvom du har vifter osv.. Men bra design Du skal ikke ha noe mellom diskene så det holder seg oppe? Eller bare bruke skruer? : ) Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Skal se litt på hva som er standard i andre kabinetter og sammenligne Takker. Holde seg opp? :S skal feste de med m3 skruer, i alle fall det som er planlagt Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Meget bra arbeid, gleder meg til ferdig resultat. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Meget bra arbeid, gleder meg til ferdig resultat. 5782187[/snapback] Takker, skal prøve å ikke skuffe deg Hva syns du om HDD-"kabinettet"? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Meget bra arbeid, gleder meg til ferdig resultat. 5782187[/snapback] Takker, skal prøve å ikke skuffe deg Hva syns du om HDD-"kabinettet"? 5782834[/snapback] Kan ikke si annet enn at det ser bra ut det og. Stå på! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Takker, nå må jeg bare finne ut av hvor i f*** det ble av 3,5mm boren og 2,5mm da. Tror det var det jeg manglet forige gang ejg skulle teste litt. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Dette blir nok et tøft kabinett! Gleder meg til neste update! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Dette blir nok et tøft kabinett! Gleder meg til neste update! 5784858[/snapback] Takker Høres bra ut, har fått pusset litt i dag. Gjenstår vel bare litt våtsliping osv. Så skal jeg laste opp bilder av plexien med litt UV lys i morgen Lenke til kommentar
techs Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Nå gjenstår det bare å lage brønner av 8m tykk plexi..... 5759351[/snapback] 8mm tykk plexi? WTF?! 5771317[/snapback] Må jo bli litt stabilt da, men hovedgrunner er rett og slett at jeg skal kutte 45° graders vinkel på kantene. Borre hull og lage gjenger, så skruer jeg det sammen med noen m4 bolter. Tipper det blir Sylynderformete maskinskruer med umbrako i midten, samme som er i fronten. Skal få tegnet hvordan det "harddisk kabinettet" skal bli. Må bare få målt litt osv. 5771379[/snapback] Jeg sa 8M ikke 8MM sku liksom være morsomt! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg sa 8M ikke 8MM sku liksom være morsomt! 5790783[/snapback] Hehe, var så opptatt med å se på din leif at jeg ikke så min egen Dæven, 8m tykk plexi var litt overdrevent ja Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Fikk foresten limt den plata som ligger under hullene i sidedøren på nytt, eller det var vel mer bare en bit av den da som ikke ble limt helt fast forige gang. Skulle også kå kuttet plexien i sidedøren i rett størelse, men jeg fatn ikke maskeringstapen før jeg var ferdig nede i snakkerverkstedet så i morgen komme det vel UV bilder av plexien, kuttingen av plexien og limingen. Brukte noe fugmasse av et eller annet slag. Holder sikkert ^^ Edit: Noboen min skal bestile PSU, HK og HDD på komplett.no så da bestiler jeg med 3 eller fire stykk UV røde 120mm vifter, Kommer jeg sikkert helt ann på hvor mye penger jeg har på fredagen da, må tros alt spare litt penger til klasseturen til sverige da Endret 21. mars 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hørs bra ut, bra det ikke var verre ; ) Blir en bra update i morra da, bedre enn ingenting^^ Gleder meg til du får satt sammen kabinettet, skal bli gøy å se fargekompinasjonen på kassa Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Joda, tok vel en liten pause fra moddinga jeg. Men fargekombinasjonen klarer du å se på sidedøren og plexien (skal jeg lagge noe plexi på den sidedøren uten vidu for å vise fargekombinasjonene i morgen?) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 BUHU! kutta plexien til sidedøren feil Kan gi et eksempel på hvordan det ble feil, sidevinduet er 20x20, plexien var 22x24 og skulle bli 22x22 men den ble 24x18 Jaja, fikk en hundrings for platen som ble kutta feil. steffen skal bruke den til sitt prosjekt Så skal han bestile ramen sin fra netshop så da kjøper jeg plexie derfra, så deler vi porto Skal ned å ta noen UV bilder, laster de opp etterpå Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Überkjipt! Men det kom noe godt ut av det da^^ Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Überkjipt! Men det kom noe godt ut av det da^^ 5795645[/snapback] Godt og godt fru blom, tapte ikke så forferdelig mye på det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå