Gå til innhold

BMB - Burning Mortality Box


Anbefalte innlegg

Ser bra ut :)

 

Men hvordan er det har kameraten din holder dremelen! Det så ikke veldig sikkert ut..

5699280[/snapback]

Takker :)

 

Har netopp fått festet fronten med 8 bolter nå ;) skal pusse ned innsiden og begynne å lakkere den i dag. :D

 

Ikke rett i allefall, etter bildet da. Tipper han holder bakdelen av dremelen med den andre hånden ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syykt bra, mye bedre enn det chieftecet du holder på med!!

5735573[/snapback]

Takker :yes: , jaha.

 

Bare vent til fronten på BP blir ferdig så får vi se hva du sier da :p Skal jo bla. vannkjøling inn i det snart :D

5737585[/snapback]

Det har jeg ikke hørt om? Har du sagt det i BP loggen din?; p

Lenke til kommentar
Hvorfor tar du slik tid? er jo flere måneder siden sist update!

(i chieftec loggen.)

5742068[/snapback]

Det er jo bare noen uker siden sist update :p (Men hvorfor postet du ikke denne kommentaren i BP tråden da?)

 

Tja, jeg må jo skaffe en aluminiums plate til fronten, bolter og lakk. pluss at en del innvendig skal pusses og poleres. Pluss at jeg har ganske mange andre prosjekter å jobbe med. som jeg får betalt for.

 

Har du noen ider til dette prosjektet da? Skal foresten få noe mer lakk til dette prosjektet i løpet av uken.

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Når kommer neste update i BMB a? *gledeseg som en unge* :love: NAJS!

5758566[/snapback]

Tja, tror ikke det er så lange til nei ;) Kan slenge opp et par bilder av lakkeringen i kveld.

 

Nå gjenstår det bare å lage brønner av 8mm tykk plexi og lakkere innsiden så kan kabinettet settes sammen. Så kommer det vel en PSU mod, litt speil og noen vifte braketer i etterkant;)

 

Takker, sånt varmer :)

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Så vel greit ut for meg, men var litt for små bilder (orka ikke ta opp fullsize) til å se lakkeringa, men så grei ut herfra da ;)

 

Hva mente du med at vinduet var 2cm elns for bredt ellno? Syns det så greit ut jeg, men så ut som om kanten på selve døra var litt skjeiv :\

 

Kutgw!

 

Øvind

Lenke til kommentar
Så vel greit ut for meg, men var litt for små bilder (orka ikke ta opp fullsize) til å se lakkeringa, men så grei ut herfra da ;)

 

Hva mente du med at vinduet var 2cm elns for bredt ellno? Syns det så greit ut jeg, men så ut som om kanten på selve døra var litt skjeiv :\

 

Kutgw!

 

Øvind

5766065[/snapback]

Hehe, fullsize bildene er vel i 1024x756 (kan laste opp 2000x1500 bilder hvis du vil ;) ) Men det mangler en del lakk, og det er ikke så veldig smooth finish på lakken :( skal lakke det på nytt. Har 3 bokser med hvit lakk fra Europris så jeg skal vel ikke gå tom for lakk :D

 

Vell, hvis du ser litt mer etter. Så ser du at plexien er litt lengere utenfor kantene en på den ene kanten. Ikke så veldig symetrisk, skal jo pusse ned den døren og det må noe sparkel til for å tette noen hull. For noe sparkel har falt av.

 

Tja, kantene på vindet er vel ikke 100% rett, kan vel ta en nermere titt på dette i helga når jeg skal jobbe mer med det ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk dette er bra.

Liker stilen, fargene og ideen.

For å si det helt ærlig har jeg sett på deg som en fjortiss med dårlig smak,

men gjør du dette riktig og fortsetter i den samme pene stilen, kan det bli riktig bra.

 

Lykke til videre! Følger spent med! :-)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Når kommer neste update i BMB a? *gledeseg som en unge* :love: NAJS!

5758566[/snapback]

Nå gjenstår det bare å lage brønner av 8m tykk plexi og lakkere innsiden så kan kabinettet settes sammen. Så kommer det vel en PSU mod, litt speil og noen vifte braketer i etterkant;)

 

5759351[/snapback]

 

8m tykk plexi? WTF?! :p

Lenke til kommentar
Jeg synes faktisk dette er bra.

Liker stilen, fargene og ideen.

For å si det helt ærlig har jeg sett på deg som en fjortiss med dårlig smak,

men gjør du dette riktig og fortsetter i den samme pene stilen, kan det bli riktig bra.

 

Lykke til videre! Følger spent med! :-)

5770833[/snapback]

Takker.

Var faktisk veldig overasket over all feedback'en i planlegingstråden, det var vel enn 100 svar i den tror jeg. :)

Planen var jo i starten rød og grønn, noe som jeg ikke skjønner at jeg ville ha i det helle tatt. :dontgetit: Så tok jeg jo hvit og rød som en nødløsning, noe som viste seg å være enn knall kombinasjon. :w00t:

 

Har jeg foresten nevnt det her, at det skal noen speil inn i kabinettet i ettertid? Har noen speil liggende som jeg skal få en glassmester til å kutte i de rette målene til meg.

 

Kanskje på tide at jeg begynte med noe unfjortiss da, ble jo tross alt 16 den 9. mars.

Altids kjekt med nye folk i diskusjonen. :D Må bare takke for rosen. :)

 

Så i morgen så kan jeg røpe at det kommer til å bli en update. Blir vel update på flere prosjekter da tipper jeg.

Lenke til kommentar

Nå gjenstår det bare å lage brønner av 8m tykk plexi.....

5759351[/snapback]

 

8mm tykk plexi? WTF?! :p

5771317[/snapback]

 

Må jo bli litt stabilt da, men hovedgrunner er rett og slett at jeg skal kutte 45° graders vinkel på kantene. Borre hull og lage gjenger, så skruer jeg det sammen med noen m4 bolter. Tipper det blir Sylynderformete maskinskruer med umbrako i midten, samme som er i fronten.

 

Skal få tegnet hvordan det "harddisk kabinettet" skal bli. Må bare få målt litt osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...