Klekkus Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvorfor f*en ødela du den PSUen? , kunne jo heller bytta med meg, for den så hawt ut Men, ser bra ut det her , lykke til videre PSUen er enda ikke startet etter det lille loddetinn-uhellet. Kan få det fjernet hvis jeg vil og se om den enda funker. Du får ta kontakt hvis den funker i ettertid. Skal få postet bilder av "problemet" mitt når jeg finner kabelen til mobilen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Tenkte på lakkeringa av bZerk PSUen , den var jo så fin fra før av Endret 14. oktober 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Tenkte på lakkeringa av bZerk PSUen , den var jo så fin fra før av Den så jo forsåvidt grei ut fra før da, men den sto jo ikke i stil med resten av kabinettet! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Den så jo forsåvidt grei ut fra før da, men den sto jo ikke i stil med resten av kabinettet! Var derfor jeg foreslo at vi kunne bytte Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Her er et bilde av hvor mye plass det er til over inni kabinettet. Har fikset racket mye tynnere. Flere bilder kommer mest sansynligvis til helga med et ordentlig kamera da så klart! Endret 6. november 2007 av Klekkus Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Etter ett og halvt år kommer vi med ny update, den finner dere her En liten smakebit Endret 3. juli 2008 av Klekkus Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 ikke værst dette her! Cleant : ) Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kjempefint, Men 1 1/2 år? Wtf har du gjort i mellomtia? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Takker for kommentarne folkens. Masterfifty: Har dervet med skole og andre ting pluss at jeg ikke har hatt tilgang til kabinettet. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Her er en ny update folkens. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Du sier opp igjen og opp igjen at vinklene i kabinettet er 45* De er faktisk 90 _|_ 90 grader _/_ 45 grader Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Du sier opp igjen og opp igjen at vinklene i kabinettet er 45* De er faktisk 90 _|_ 90 grader _/_ 45 grader Mulig jeg har formulert meg feil med det var kuttene det var snakk om. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Angående det med katodene dine: Har du forlenget ledningene på sekundærsiden av trafoen? (Mellom katodene og den blå boksen) Hvis du har gjort det så er nok det mye av grunnen, det skjer pga spenningsfall. Opplevde det samme når vi lagde hylle til TG. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Angående det med katodene dine: Har du forlenget ledningene på sekundærsiden av trafoen? (Mellom katodene og den blå boksen) Hvis du har gjort det så er nok det mye av grunnen, det skjer pga spenningsfall. Opplevde det samme når vi lagde hylle til TG. Yes. Har noen defekte katoder jeg kan ta kablene fra og prøve å lodde på, det er visst spesielle kabler for høy spenning har jeg lest meg frem til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå