Gå til innhold

BMB - Burning Mortality Box


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Ey, looking good! :) Ser fett ut med rød plexi og hvitt kabinett, vurderer rødt jeg og i neste neste prosjekt :p Har litt mange på gang nå. Men håper det blir mer kjør herfra og nå, bra du drøyern litt, så har du litt å legge ut hvis det er tørke :wee:

Lenke til kommentar
Ey, looking good! :) Ser fett ut med rød plexi og hvitt kabinett, vurderer rødt jeg og i neste neste prosjekt :p Har litt mange på gang nå. Men håper det blir mer kjør herfra og nå, bra du drøyern litt, så har du litt å legge ut hvis det er tørke :wee:

8520921[/snapback]

Thanks mate. Håper du klarer å få noe tøft ut av det prosjektet da.

Hehe, ikke sant^^

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Nå har monteringen begynt. Først nå oppdaget jeg hvor lite kabinettet egentlig er, for å få plass til HDD modulene er jeg faktisk nødt til å fjærne selve racket, for det ble klemt mot hovedkortet.

 

Mangler kamera for øyeblikket men bilder kommer så fort jeg finner en løsning på hvordan jeg skal få montert HDD modulene uten racket. Så spekulerer jeg på å lage et rack for å få festet DVD brenneren.

 

Noen innslag eller ideér?

Lenke til kommentar
lag en holder av plexi og fest den til kabinettet, det skal jeg gjøre ihvertfall...Siden jeg kan ikke bruke den som er i kabinettet.

Vel problemet er at jeg alerede har laget et rack av plexi, og det tar for mye plass. Jeg vurderer å lage et miniatyr rack med plass til bare en DVD brenner og eventuelt 2 raptorer i O-ring oppheng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...