Klekkus Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Bra jobba med den malejobben der, ser frem til å se kassa montert! Noen estimert dato på når prosjektet er ferdig? 7473261[/snapback] Takker. Ja det gjør jeg også! Vel la oss si 24.12-06. Skal nok klare å få det montert og i bruk til da. Så komme det kanskje noen småting etter der igjen Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kjempe bra Klekkus! Dette blir virkelig bra Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Kjempe bra Klekkus! Dette blir virkelig bra 7504753[/snapback] Takker, har du noe konstruktivt å komme med? ^^ Endret 14. desember 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hvordan går det med prosjektet Klekkus? snart update? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Hvordan går det med prosjektet Klekkus? snart update? 7621818[/snapback] Det går bare bra, update kommer snart. Klarlakken holder på å tørker mens jeg skriver. Tror det blir siste innspurt på fronten i dag hvis det ikke blir så jævlig kaldt i kjelleren Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 noe nytt? (A) 7830134[/snapback] Tja... lakkeringen er vel egentlig ferdig. Mangler bare bilder. Da er det bare noen småting som gjennstår. Har blant annet fått tak i litt nytt stæsj til kabinettet. Blir vel bildeupdate så fort jeg får tilgang til kabinettet Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Ny update https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7994590 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Prosjektet blir til å finne på TG "Seat 8 Row 68" Hvis jeg får ræva i gir og får gjort det ferdig i helga Edit: Noe som ikke skjedde^^ Endret 10. oktober 2007 av Klekkus Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hvordan går det med prosjektet? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Hvordan går det med prosjektet? 8512649[/snapback] Har fått gjort masse faktisk. Kan kanskje slenge opp en sneak peak av neste update straks Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Ser bra ut kamerat, stå på! 8517000[/snapback] Takker BTW, har fått gjort mer på prosjektet. Bare drøyer'n litt med bilder Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ey, looking good! Ser fett ut med rød plexi og hvitt kabinett, vurderer rødt jeg og i neste neste prosjekt Har litt mange på gang nå. Men håper det blir mer kjør herfra og nå, bra du drøyern litt, så har du litt å legge ut hvis det er tørke Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Ey, looking good! Ser fett ut med rød plexi og hvitt kabinett, vurderer rødt jeg og i neste neste prosjekt Har litt mange på gang nå. Men håper det blir mer kjør herfra og nå, bra du drøyern litt, så har du litt å legge ut hvis det er tørke 8520921[/snapback] Thanks mate. Håper du klarer å få noe tøft ut av det prosjektet da. Hehe, ikke sant^^ Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Nå har monteringen begynt. Først nå oppdaget jeg hvor lite kabinettet egentlig er, for å få plass til HDD modulene er jeg faktisk nødt til å fjærne selve racket, for det ble klemt mot hovedkortet. Mangler kamera for øyeblikket men bilder kommer så fort jeg finner en løsning på hvordan jeg skal få montert HDD modulene uten racket. Så spekulerer jeg på å lage et rack for å få festet DVD brenneren. Noen innslag eller ideér? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 lag en holder av plexi og fest den til kabinettet, det skal jeg gjøre ihvertfall...Siden jeg kan ikke bruke den som er i kabinettet. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 lag en holder av plexi og fest den til kabinettet, det skal jeg gjøre ihvertfall...Siden jeg kan ikke bruke den som er i kabinettet. Vel problemet er at jeg alerede har laget et rack av plexi, og det tar for mye plass. Jeg vurderer å lage et miniatyr rack med plass til bare en DVD brenner og eventuelt 2 raptorer i O-ring oppheng. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 det var det jeg mente bare sånn at det er plass til det du trenger. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvorfor f*en ødela du den PSUen? , kunne jo heller bytta med meg, for den så hawt ut Men, ser bra ut det her , lykke til videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå