Gå til innhold

BMB - Burning Mortality Box


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Da var to pakker med kabelstrømper bestilt samme med laptopen min. Så i løpet av en uke elns så kommer det vel både HDD rack, PSU og lakkerings update ;) Hvis jeg ikke tar helt feil så blir jeg kanskje ferdig med kabinettet til helga.

 

Må bare få tak i noe avloddningslisse slik at jeg kan få fjærnet noe loddetinn som jeg klarte å få på kretskortet til PSUen :(

 

Har foresten bestemt meg å gjenge ut M5 gjenger rett i viftene og bare skru inn bolter med sylinderformet hode rett i viftene.

Endret av Klekkus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Flott stykke arbeid her, deilig å se at det lille modde-community'et vi har ikke har dødd ut etter mine 10mnd i forsvaret! :)

 

Syns generelt du gjør en meget god jobb. Godt øye til detaljer har du og, og i midt hode er det en faktor som skiller ut de man husker fra mengden av slike prosjekter. Lykke til videre, si ifra hvis det skulle være noe jeg kan være behjelpelig med! Og til sist må jeg bare si at det er hyggelig å være tilbake, spesielt når oss firkløveret som jobbet iherdig på hvert av våre prosjekter fortsatt holder dremelen i live :tease:

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Flott stykke arbeid her, deilig å se at det lille modde-community'et vi har ikke har dødd ut etter mine 10mnd i forsvaret! :)

 

Syns generelt du gjør en meget god jobb. Godt øye til detaljer har du og, og i midt hode er det en faktor som skiller ut de man husker fra mengden av slike prosjekter. Lykke til videre, si ifra hvis det skulle være noe jeg kan være behjelpelig med! Og til sist må jeg bare si at det er hyggelig å være tilbake, spesielt når oss firkløveret som jobbet iherdig på hvert av våre prosjekter fortsatt holder dremelen i live  :tease:

7435567[/snapback]

Takker :) Hehe, ja ikke sant.

 

Takker for den, hyggelig å høre. Vel, må jo liksom modde hele når jeg vet det.

Seff, du skal nok få høre ;) Hehe :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...