Klekkus Skrevet 14. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Da det var i netshop sitt sortiment. Acryl Endret 14. august 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Takker så mye. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Da var to pakker med kabelstrømper bestilt samme med laptopen min. Så i løpet av en uke elns så kommer det vel både HDD rack, PSU og lakkerings update Hvis jeg ikke tar helt feil så blir jeg kanskje ferdig med kabinettet til helga. Må bare få tak i noe avloddningslisse slik at jeg kan få fjærnet noe loddetinn som jeg klarte å få på kretskortet til PSUen Har foresten bestemt meg å gjenge ut M5 gjenger rett i viftene og bare skru inn bolter med sylinderformet hode rett i viftene. Endret 16. oktober 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Beklager at det ikke ble noe update, men jeg har fått lakka litt på rammen og gjort litt arbeid. Men kamera ligger hos mamma så bilder blir vel ikke før helga eller noe sånt. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Da var updaten ute Lenke til kommentar
chase Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Så bra ut det, gleder meg til du får lakkert det videre Den festebraketten var veldig gjennomført, i likhet med resten av denne modden ser veldig gjennomført ut Venter på neste update jeg Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Jess, jeg også Har fått på siste strøket med grunning, men kabienttet står i kjellern hjeme hos mamma så jeg får ikke lakkert videre i morra? Takker, tipper det hadde sett litt teit ut med en zalman logo på den jeg. Ja gjør det du Lenke til kommentar
Christeff Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) FAEN så pent arbeid. dette blir bra... beundringsverdige updater... kan du ordne min oxo? Ti smileys slettet av JohndoeMAKT Endret 15. desember 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) FAEN så pent arbeid. dette blir bra... beundringsverdige updater... kan du ordne min oxo? 7237877[/snapback] Takker Det må vel sikkert kunne fikses. Endret 15. desember 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Dette virker interessant! Er normalt ingen fan av opplyste kabinetter (), men dette virker en god del hakk mindre fjortiss enn mange andre jeg har sett. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Dette virker interessant! Er normalt ingen fan av opplyste kabinetter (), men dette virker en god del hakk mindre fjortiss enn mange andre jeg har sett. 7239423[/snapback] Takker. Kjekt å høre sånt Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Hva tror dere om å koble viftene rett på 5V med å bare lodde litt kabler og noen kontakter? Slipper jo å kjøpe viftestyring da Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Kommer det snart ny update eller Klekkus? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Kommer det snart ny update eller Klekkus? 7433556[/snapback] Tja, fikk gjort ltt i helga men det ble liksom ikke nok til en update. Har bla. fått tak i katoder, netting og en til impulsknapp Så har blitt litt mer lakkerig også Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Flott stykke arbeid her, deilig å se at det lille modde-community'et vi har ikke har dødd ut etter mine 10mnd i forsvaret! Syns generelt du gjør en meget god jobb. Godt øye til detaljer har du og, og i midt hode er det en faktor som skiller ut de man husker fra mengden av slike prosjekter. Lykke til videre, si ifra hvis det skulle være noe jeg kan være behjelpelig med! Og til sist må jeg bare si at det er hyggelig å være tilbake, spesielt når oss firkløveret som jobbet iherdig på hvert av våre prosjekter fortsatt holder dremelen i live Endret 6. desember 2006 av Caliber Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Flott stykke arbeid her, deilig å se at det lille modde-community'et vi har ikke har dødd ut etter mine 10mnd i forsvaret! Syns generelt du gjør en meget god jobb. Godt øye til detaljer har du og, og i midt hode er det en faktor som skiller ut de man husker fra mengden av slike prosjekter. Lykke til videre, si ifra hvis det skulle være noe jeg kan være behjelpelig med! Og til sist må jeg bare si at det er hyggelig å være tilbake, spesielt når oss firkløveret som jobbet iherdig på hvert av våre prosjekter fortsatt holder dremelen i live 7435567[/snapback] Takker Hehe, ja ikke sant. Takker for den, hyggelig å høre. Vel, må jo liksom modde hele når jeg vet det. Seff, du skal nok få høre Hehe Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Update! Har nå fått unnagjort litt mer lakkering Endret 10. desember 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Rødt er ikke fargen min, men du får 10/10 for å gjennomføre rødthvitt themet!! Nice jobba! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Rødt er ikke fargen min, men du får 10/10 for å gjennomføre rødthvitt themet!! Nice jobba! 7472687[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Bra jobba med den malejobben der, ser frem til å se kassa montert! Noen estimert dato på når prosjektet er ferdig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå