Dollar Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Server'n min, består for tiden av en SuperMicro Dual Slot-1 hovedkort, med 2 P2 350'r. Det som irriterer meg litt er at samme hva jeg gjøre starter maskina med en gang strømkablen settes i. Jeg har sett samme greia før - og fikset det (på en annen maskin) men jeg husker ikke hva jeg gjorde... Begynner å bli litt lei det nå så da er dette en god plass å få litt input (håper jeg) Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Dette kunne jeg stille på i AWARD-Biosen min i hvertfall. Under Power-management -> Tror det var State after power failure. Ved å endre denne kunne jeg bestemme om maskinen skulle slå seg på eller ikke når jeg satte i kabelen. kelv Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 6. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2001 Nettopp! Må snuse litt er AMI(sh)-BIOS på kortet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-3583 Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 (endret) H Endret 16. april 2014 av medlem-3583 Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 6. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2001 Via hovedkort - crappa totalt i XP (du så jo selv på NL, var jo værre enn Thomas sin Duron) Ergo -> på trynet ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå