jevli Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Hei. Jeg har et Sapphire Radeon ATI 9600 skjermkort, som jeg gjerne skulle hatt litt kraftigere. Er det noen mulig måte å "trimme" skjermkortet på? Om det er det, hvordan klarer jeg det? Tips? EDIT: Fillern... Skrev "hovedkort" istedenfor "skjermkort" isted... Sorry Endret 28. februar 2006 av gromit190 Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Om du vil overklokke for å oppnå høyere hastigheter så vil et nettsøk være en god start. Bare tenk over at man ofte må øke kjølingen og at det ikke er risikofritt. Søk på Scroogle og du skal finne sider som denne: http://www.hardocp.com/article.html?art=NDY0 Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Tja, det kortet går det muligens ann og falshe til 9600 xt, og så klokke litt, skulle gi en grei ytelsesbosst det. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Takk for linken. Jeg bruker RADLinker og har satt innstillingene på CORE: 648 MEMORY: 351 Jeg leste at dette var litt under maks, sa så på dette som et godt alternativ. Må jeg stille viftehastigheten nå da eller? Hvilke ting bør jeg passe meg for? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Pass så du ikke griller kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå