Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

når kommer nestegenerasjons skjermkort? (Geforce8)

Anbefalte innlegg

som titel sier: når kommer nestegenerasjons skjermkort. tenker da ikke på 7900 men noen med DX10 og SM.4 f.eks. det jeg har hørt er sommeren en gang men noen som har mer peil på dette?? altså. kortene jeg tenker på er da eksempelvis geforce 8 og radeon 2800 (:S håper de finner noe bedere benevning..)

er snart konf og jeg tenkte somså at selvom jeg har ett absolutt mer enn kraftignok kort så skader det jo ikke å være på topp :) kommer jo seff anpå hva man fårut av konfen da men :ermm: eventuelt er jo 20" å vurdere :D.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet jeg må vente lenge da.. men jeg er ikke sånn. intill den dagen har jeg jo fortsatt en konge maskin! gidder uansett ikke bytte nå før DX10. regner med det kommer innen åert er omme å selv da er det vel ikke hastverk for å bytt kort. kom plutselig på at jeg skal ha X-FI og Z-5500 også så vi får se hva det blir til :)

Lenke til kommentar
vet jeg må vente lenge da.. men jeg er ikke sånn. intill den dagen har jeg jo fortsatt en konge maskin! gidder uansett ikke bytte nå før DX10. regner med det kommer innen åert er omme å selv da er det vel ikke hastverk for å bytt kort. kom plutselig på at jeg skal ha X-FI og Z-5500 også så vi får se hva det blir til :)

5680729[/snapback]

Hva er det som er så bra med directX10 at du vil vente på det?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...