Kravik Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Bilde sier mer en tusen ord? hehe fikk akkurat hjelp til å ordne ett Winamp problem, så hvorfor ikke forsøke å bli kvitt denne irriterende feilmeldingen, jeg får hver gang maskinen startes opp.. eller, "rebootes", som det vell heter på 'fagspråket'.. da jeg alltid har maskinen på.. (om ikke teknisk svikt, eller annen vanskelighet skulle oppstå (strøm mangel, etc.. ) saken er denne: Jeg installerte Norton internett security, full pakke! og etter mye tweaking og har kamp, fikk jeg stilnet alle poppuppvinduer og fikset ymse feil.. men denne gjenstår, .. det "slemme" med denne er jo da dette: kan vise bilde der og jeg, så er det vell lettere.. Så her er slik det ligger an.. jeg har altså den som standar.. men den kan ikke fullføre meldingsforespørsel? Hva er det, og hvordan får jeg hva til å slutte å spørre? -trodde selv det var noe Norton Internet Security’s spam fjerner/stopper, som dreiv å ville sjekke mail.. men finner ikke noe option for å skru av noe slikt.. (er sikker på at det er norton som lager det, da den feilmeldingen ikke er der når norton ikke er her.. ((ikke var der før, norton var her.. ) ) typisk at ett antivirus, og skal lage "popups" som et 'fordømt virus'.. høh.. takk for all hjelp! og takk for at du tok deg tid til å kikke! Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Har du Microsoft Office ? Har du da kankje Microsoft Office Outlook , men du bruker Outlook Express som post klient ? Resten jeg tror at du ordner selv. Ha det fint Lenke til kommentar
Kravik Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) takker for det tipset.. var ikke instalert det i office greia der.. så nå skal jeg restarte å se hva som skjer! EDIT: Tusen Hjertleig takk! ..det fungerte! og jeg som trodde det var norton.. høhø :EDIT: Endret 28. februar 2006 av Gomp| Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 OT: For mange tror at Norton bare skaper tull Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 OT: For mange tror at Norton bare skaper tull 5681724[/snapback] OT: Fordi Norton er bare tull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå