lokeland Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 For tiden er jeg manko på penger så jeg tenkte jeg skulle se om noen var interessert i en ny webside, en ny logo, et nytt banner eller hva det nå skulle være? Jeg har gode kunnskaper innenfor: HTML, XHTML, CSS, PHP, MySQL og Photoshop. Tar på meg både små og store oppdrag! Forøvrig kan jeg gjøre mye annet. F.eks. bygge sammen en PC til deg? Bor ivertfall i Drammen. Ta kontakt på PM! Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Hadde kanskje vært en fordell å vise dine arbeid her for at kundene kan se hvor god du egentlig er.. Endret 28. februar 2006 av webby1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Har ikke så mye oppe på nett for øyeblikket, men ved kontakt kan jeg sikkert fiske fram noe! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 Hadde kanskje vært en fordell å vise dine arbeid her for at kundene kan se hvor god du egentlig er.. 5680374[/snapback] Jeg mener også at det er særdeles viktig å ha en god portefølje online (om den så kun inneholder beta/eksperimenter), enn å føre en "kontakt meg først" policy. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg er egentlig helt enig med deg, men har ikke fått gjort det. Men jeg holder på med det nå! Jeg må bare fullføre noen småjobber først. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 Ingen vil ansette deg på ordet ditt om du ikke kjenner dem. Anbefaler deg å legge ut noe du alt har laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg