Gunder1 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Når jeg skal inn på en server, blir jeg disconected rett etter at jeg er kommet inn! Har 1.20 patch og fiber fra lyse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Denne hører hjemme under "Forum > Spill > Spillforum - for de mest omdiskuterte > Battlefield" der alt handler om BF-spillene. De der kan omtrent alt om BF-spillene Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Samme problemet som jeg hadde. Det jeg gjorde var å sette alt på low, så jeg fikk meldingen optimizing shaders for best performance...". Så satte jeg det på medium igjen, og fikk den samme meldingen. Da ble jeg ikke disconnected med en gang. Dette problemet, og mer til, oppsto etter 1.2 patch Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 har du dobbelkjerneprosessor? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Eg ser du har dual core (lest profilen din). Det du må gjere for å få til bf2 er å sette anfiniteten til 1 prosessor, slik at spelet brukar berre 1 prosessor. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jepp, jeg hadde samme problemet og jeg har ikke blir disconnected siden jeg begynte å gjøre det Forresten, noen som vet hvorfor man må gjøre det? en liten teknisk forklaring? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) har du dobbelkjerneprosessor? 5683916[/snapback] Jepp Endret 2. mars 2006 av Gunder1 Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Eg ser du har dual core (lest profilen din). Det du må gjere for å få til bf2 er å sette anfiniteten til 1 prosessor, slik at spelet brukar berre 1 prosessor. 5685072[/snapback] Glimmrende, det gjorde hele susen det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå