_keeM Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 driver å lager en side, så skal medlemmene kunne lage egene claner, allså sånn at en bruker kan opprette en clan... men det jeg trenger hjelp til er, ossen kan jeg få til at medlemmene av clanen får nicka sine på clan presentasjons siden ? de clanene som blir opprettet legges i en tabel med id, navn osv... også ossen kan jeg få til at riktig clan kommer fram på profilen til medlemmene ? håper noen kan hjelpe meg <3 Lenke til kommentar
tZar Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 driver å lager en side, så skal medlemmene kunne lage egene claner, allså sånn at en bruker kan opprette en clan... men det jeg trenger hjelp til er, ossen kan jeg få til at medlemmene av clanen får nicka sine på clan presentasjons siden ? de clanene som blir opprettet legges i en tabel med id, navn osv... også ossen kan jeg få til at riktig clan kommer fram på profilen til medlemmene ? håper noen kan hjelpe meg <3 5680227[/snapback] Medlemmene velger hvilken clan de er medlem i, og en fremmednøkkel med clan-id blir lagret på medlemmet. Var det dette du var ute etter? Lenke til kommentar
_keeM Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 ja er vel egentlig det du sier jeg er ute etter ^^ trenger bare hjelp til å få satt sammen tabelene clan tabelen og bruker tabelen =) Lenke til kommentar
tZar Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 ja er vel egentlig det du sier jeg er ute etter ^^ trenger bare hjelp til å få satt sammen tabelene clan tabelen og bruker tabelen =) 5680256[/snapback] [Clan] ClanID - int ClanNavn - str ... [bruker] BrukerId - int Nick - str fClanId - int ... Lenke til kommentar
tZar Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Eller ville du ha SQL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå