Sabeltiger Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Vigrid oplyser, at Odins Profet og grundlægger af Vigrid, Tore W. Tvedt har valgt at trække sig tilbage, da han har fuldført sin mission. http://www.vigrid.net/vaarprofet.htm Hans mission imod den forfærdelige internationale jødedom har han ihvertfald ikke fuldført endnu, så ved ikke, hvilke andre ting han mener, at han har gennemført Men ihvertfald må det glæde mange, at Norge nu har en idiot mindre at høre på Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Han var jo rimelig lobotomert, så det var kanskje like greit Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 For Vigrid var ikkje dette akkurat positivt, eg reknar med at han stod for svært mykje av rekrutteringa i organisasjonen. For oss andre som ikkje er medlem er dette gode nyhende, ihvertfall for dei fleste. Tore Tvedt var etter mi meining ein idiot. Lenke til kommentar
pian Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Tror faktisk han ER like lobotomert / idiot... han opphører ikke å eksistere fordi om han slutter i organisasjonen </pirke> Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Så klart ikkje, men han får ei mindre framtredande rolle i organisasjonen. Eg reknar med at Tore Tvedt ikkje har meldt seg heilt ut, han kjem nok framleis til å være involvert. Lenke til kommentar
Sabeltiger Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Kan også være en afledningsmanøvre, så han kan styre det udenfor offentlighedens syn, hvis det ikke allerede er ret umuligt. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja, det er godt mogleg, men kva gevist han skal ha på det, veit ikkje eg. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Tror faktisk han ER like lobotomert / idiot... Selvsagt er han ikke det. Han er utvilsomt en skrulling, men han har et talent for hjernevasking og massesuggesjon. Han er definitivt hverken idiot eller lobotomert. Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg og noen kamerater gjorde et intervju med Tore når vi hadde et prosjekt. Han virker som en intelligent kar, men har noen rimelig stor vrangforestillinger. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg og noen kamerater gjorde et intervju med Tore når vi hadde et prosjekt. Han virker som en intelligent kar, men har noen rimelig stor vrangforestillinger. 5706619[/snapback] over internett? eller møtte dere duden? fortell fortell Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Vi fikk tilatelse av Norli til å gjennom føre intervjue hos dem, men halvveis i intervjuet klikka kamerat. Så kjørte vi med Tore opp til skolen å gjorde intervjuet før han kjørte oss hjem. Et par dager etter på sendte han melding å ønsker oss lykke til med prosjektet og sa at det bare var å ta kontakt hvis vi lurte på no mer. Har aldri hørt no mer fra han. Lenke til kommentar
whom Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hadde selv et lite intervju med han i 9. klasse. Tok fram et annet syn i forbindelse med WW2 jeg med. Greit konstanterte han at jødeutryddelesen aldri har funnet plass. Med en høflig tone. Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Samme her, var om WW2. Jøde utryddelsen hadde ikke skjed, Kristendommen var den sorte åndspesten osv Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Vi er ikke tilhengere av persondyrking, men jeg vil be dere alle gjøre en liten markering den 23. mars som er Profeten’s fødselsdag. Vi minner også om at Nyttårsfeiringen samtidig er en feiring av etableringsdagen for Vigrid som ble vedtatt startet Nyttårskvelden 1998. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Jeg og noen kamerater gjorde et intervju med Tore når vi hadde et prosjekt. Han virker som en intelligent kar, men har noen rimelig stor vrangforestillinger. 5706619[/snapback] ... Vi fikk tilatelse av Norli til å gjennom føre intervjue hos dem, men halvveis i intervjuet klikka kamerat. Så kjørte vi med Tore opp til skolen å gjorde intervjuet før han kjørte oss hjem. Et par dager etter på sendte han melding å ønsker oss lykke til med prosjektet og sa at det bare var å ta kontakt hvis vi lurte på no mer. Har aldri hørt no mer fra han. 5721060[/snapback] Du tror ikke han prøvde å verve dere da ? Endret 15. mars 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Synd at folk må bli så sinnsykt ekstreme egentlig... Blir jo utbrent av mindre.... Og forresten... Ikke sikkert det er like bra for POT når "Tore ikke er på sporet"... Må gudene vite hva han holder på med når han nå sporer av... Endret 15. mars 2006 av HeAtHeN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå