EpziloN Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 noen som kan anbefale et PSU med de kriterier ? er lei av å ha et PSU som høres ut som en F16. Epz. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Kan ikke garantere dB, men tror nok mange vil anbefale denne; http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...E12CF&mcat=c345 Er iallefall stillere enn Hiper´n min.... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 MISTene er visst ganske støysvake, men kan personlig anbefale Tagan som også er ganske støysvak. Sier du at den er mer støysvak enn Hiper? Oi! Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Etter at jeg kjøpte min første Tagan har jeg aldri kjøpt noen andre merker De er veldig stille og finnes i en rekke størrelser både med og uten modulære kabler. Komplett har ganske godt utvalg av disse.. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg kan anbefale HIPER sine PSU'er, de er veldig stillegående. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Har Mist 500w og Hiper 580w og det kan vel være mulig at jeg har vært litt uheldig med Hiper´n men må si at Mist er stillere ja. Prøvd begge 2 i samme kabinettet, et Raidmax Samurai hvor jeg har byttet ut de 2 originale 12cm viftene med Pabst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå