Gå til innhold

Hvordan stille inn timings?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurte bare på hvordan man stiller inn timings? Jeg stilte inn noen i bios, tras, trp, trcd og cas. Men pcen ville ikke starte opp xp, den bare rebootet. Hvordan kan jeg stille inn timingsene? Kan jeg gjøre det fra windows? Har sett på a64tweaker, men fatter ingen ting :dontgetit:

Kan det være skadelig å det jeg gjorde i bios? Hvordan stiller jeg inn tidene i bios? noe mer en det jeg endret på som skal bli endret?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg lurte bare på hvordan man stiller inn timings? Jeg stilte inn noen i bios, tras, trp, trcd og cas. Men pcen ville ikke starte opp xp, den bare rebootet. Hvordan kan jeg stille inn timingsene? Kan jeg gjøre det fra windows? Har sett på a64tweaker, men fatter ingen ting 

Kan det være skadelig å det jeg gjorde i bios? Hvordan stiller jeg inn tidene i bios? noe mer en det jeg endret på som skal bli endret?

Visst du gir litt mer info om maskinvaren din, så er det kanskje lettere å hjelpe deg. Hva slags minne har du f.eks?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Hvordan ser man hvilke timings som de forskjellige minnebrikkene tåler og hvor mye man kan stille på disse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...