asad Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Noen som kan anbefale et bra/stabilt crossfire kort til et X900xt skjermkort?Kom på at det er liten vits i å kjøpe et Sli kort, selv om jeg sterkt tviler på at jeg kjøpter ett kort til men..man vet jo aldri. Greit å ha mulighetetn. helst fra komplett eller netshop Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hva med et DFI LanParty UT RDX200CF-DR? Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Helst uten vifte. men takk for linken Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Asus A8R-MVP er uten vifte. Du kan lese en test av det her. Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Asus A8R-MVP er uten vifte.Du kan lese en test av det her. 5680010[/snapback] Ok. thnx. hørtes ikke særlig bra ut den testen der. Blir muligenst et sli kort på meg likevel. får se. fortsatt 4 uker til jeg skal handle.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Se om du finner noen tester på Abit AT8. Ser ut som et bra kort på papiret i hvertfall. Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Se om du finner noen tester på Abit AT8.Ser ut som et bra kort på papiret i hvertfall. 5680315[/snapback] trodde det hadde vifte, noe det ikke har. bra. skal sjekke noen tester ja. Hvofor er crossfire så mye billigere enn sli kort egentlig?Hadde regna med å bruke ca 1800kr på et Hk, og de jeg har sett på koster rundt 1100kr. Er jo bra det, men litt mistenksomt btw, ata300 er "sata2" eller? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) ata 300 er sata2 ja. heter egentlig ikke sata2 men ata300 men produsentene bruker jo dette tho. EDIT: glemte helt å si at jeg selv ville gått for DFI kortet. koster flesk men du hadde jo tenkt å bruke i nærheten av den summen på HK uansett. på bildet ser det for meg ut som om det også skulle være rikelig med plass til å plasere en passiv NB kjøler alaa Zalman sin Endret 28. februar 2006 av SWAT dude... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå