eirikch Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hallo eg skal ha ny pc, eg har noen venner som har god peiling med bygging, og de har tenkt å hvise meg.... Men er det bedre å la flexi data bygge den for 700kr, begge har nettop bygget sin egen pc så.... Og eg har ikke peiling, hjelp, svar fort... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Ta og bygg selv, med vennene dine. Det er kjekt og du lærer til neste gang Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Enig... Men bare om du har tenkt til å være aktiv i denne prosessen. Lyst til å lære. Gjør tingene selv, med muntlig assistanse fra vennene dine. Om ikke det er interressant, så la butikken bygge. Da har du bedre garantivillkår. Lenke til kommentar
Bergenga Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hvis de er veldig bråkjekke og mener at de kan alt, bør du nok la proffe gjøre jobben. :wink: Hvis de for eksempel har bygget flere PCer sjøl og har hatt PC i mer enn 5 år kan du helt sikkert stole på dem. Det er nok også en gangske god idé å være med på bygginga. Da lærer du litt mer om hvordan ting fungerer, og du kan kanskje bygge din egen sjøl om noen år. Du bør i hvert fall ikke la dem nekte deg å se på, for det har de ingen grunn til. Lenke til kommentar
viking99 Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hvis kamratene dine virkelig har peiling på å bygge data, så er det ikke noen risiko i seg selv å la de hjelpe deg. Men hvis det viser seg at noen av komponentene du har kjøpt er defekte eller liknende, så kan det hende at butikken vil legge skylden på deg som bygger, istedet for at du får nye fra de. Det sikreste er nok å få bedriften til å bygge pc'en din. Da mottar du pc'en fiks ferdig og klar til oppstart og slipper alle problemene som kan oppstå ved første booting. _________________ Neonlight midi-tower Epox 8k3a+ Amd Xp 1800@2100 Gainward GF4 4200 250/500@330/560 Samsung 256MB pc 2700 Western Digital 80GB Special Edition [ Denne Melding var redigert av: viking99 på 2002-09-20 20:20 ] Lenke til kommentar
Star Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Men.. det er billigere og bygge selv.. :wink: Trekk lodd om du skal bygge eller kjøpe ferdig ! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: Den 2002-09-21 13:58, skrev Star:Trekk lodd om du skal bygge eller kjøpe ferdig ! haha, jeg ler meg fordervet. humor du kaller det el? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå