indeeds Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hei.. jeg skal montere en gardin i bakrutet til vectraen min, men fant ut at jeg ikke greier å skru den fast pga. vinduet!! er det lett å ta hattehyllen av? eller har dere andre idèer til å feste den gardinen på? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei, er det skygge gardin "persener" kan du kanskje lime dei fast med ein skikkelig god blank lim til ruta... Lenke til kommentar
Bertn Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hei! Jeg har hatt utav hattehyla utav flere ganger på min vectra A. Kan ikke huske det var noe problem. Du må nok utav med høytalerene. Men du burde komme greit til viss du bruker liten skralle med stjerne/flat bits i enden.... Lykke til!! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Du trenger ikke å skru høytalerene tror jeg, mener de er skrudd rett i karroseriet (mulig festet med to skrur i forkant, men da løsner du bare de) Du kan også skru den i den kanten som går litt opp fra hattehylla, men da får du ikke gardina helt inntil ruta Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Er ikke hattehyllen (den som er i stål og lakkert) en del av bilens bærende konstruksjon på disse bilene da? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Er nok ikke den han tenker på tror jeg Det er for øvrig ikke bærende konstruksjon, men noe av den fungere som "avstivere" ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå