balder Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Eg lurte på om det er andre som har opplevd at det hakker på inntroen til Kameo som eg kjøpte isammen med XBOX 360. Er det noko eg har gjort feil med innstillingen? Eg har stilt den inn på PAL 50 HZ Normal og eg har ein heilt vanlig TV PAL 50 HZ. Så dette skal vere rett! Er det noko som må oppdaterast? Eg regner med at det ikkje skal hakke. Håper på gode svar! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Eg lurte på om det er andre som har opplevd at det hakker på inntroen til Kameo som eg kjøpte isammen med XBOX 360.Er det noko eg har gjort feil med innstillingen? Eg har stilt den inn på PAL 50 HZ Normal og eg har ein heilt vanlig TV PAL 50 HZ. Så dette skal vere rett! Er det noko som må oppdaterast? Eg regner med at det ikkje skal hakke. Håper på gode svar! 5679786[/snapback] du MÅ bruke 60 hz eller så hakker det, tven din takler det sikkert fint så lenge den ikke er 20 år gammel Lenke til kommentar
balder Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Eg lurte på om det er andre som har opplevd at det hakker på inntroen til Kameo som eg kjøpte isammen med XBOX 360.Er det noko eg har gjort feil med innstillingen? Eg har stilt den inn på PAL 50 HZ Normal og eg har ein heilt vanlig TV PAL 50 HZ. Så dette skal vere rett! Er det noko som må oppdaterast? Eg regner med at det ikkje skal hakke. Håper på gode svar! 5679786[/snapback] du MÅ bruke 60 hz eller så hakker det, tven din takler det sikkert fint så lenge den ikke er 20 år gammel 5679809[/snapback] Takk for svaret det virket det! Det einaste eg la merke til no er at grafikken var ikkje så klar lenger. Det er streker i grafikken. Det blir det samme som eg opplever når eg kjører NTSC spel på PS2. Er det kommet nokon oppdateringer? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det er bare å bruke 40000kr å kjøpe 50 tommers plastma skjerm som er hd ready hehe Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg kjøpte ny tv i sommer, det er ikke noe spesielt med den, men det er samme problemet her (kjører i 50mhz), det jeg ikke forstår er at det er jo bare i inntroen, og bare på det spillet. Slik hakking var det også på helo 1 hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå