Lufen Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 er det bare jeg som ikke har hatt problemer med min pc? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hill deg, Messias..? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 ja må jo nesten være pcenes jesus jeg har fått Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Ahhh.... Jeg vet... Du har ikke brukt den ennå. :wink: Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 den er i bruk og jeg sitter og bruker den nå og spiller hver dag funket ALLTID Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 19:55, skrev Lufen:den er i bruk og jeg sitter og bruker den nå og spiller hver dag funket ALLTID Går fint å spille kabal hele dagen Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 har aldri spilt kabal på den så bare gta3 :smile: Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Min har klart seg smertefritt siden Nov 2001 | | | | | v Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Kommer selvfølgelig helt an på hva du bruker av software og drivere. Jo mer du har på maskina jo nærmere er du en fuckup. Sier seg jo selv at millioner med millioner av linjer med kode, som alle skal fungere mer eller mindre sammen, ikke blir bra. Samtidig som man har flere ting innenfor OS som ingen vet *fult* ut hvordan fungerer, og man bare bygger videre på det av frykt for å fucke alt opp. Maskina jeg bygger nå skal være så "clean" som mulig! Ikke innstallere alt over en lav terskel bare fordi det fulgte med siste nummer av "Alt Om Data".. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-21 01:26, skrev Nuffern:Maskina jeg bygger nå skal være så "clean" som mulig! Ikke innstallere alt over en lav terskel bare fordi det fulgte med siste nummer av "Alt Om Data".. Du lurer deg selv hvis du tror du klarer å holde dette :wink: Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Sant så sant, men det er verdt forsøket. Blir det samme som når man prøver å slutte å røyke. Tar ikke lange tiden før man er tilbake igjen! Har man først installert et par programmer som fucker opp systemet, gir man som regel **** og installerer alt annet også.. i påvente av full formatering og reinstall av OS. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Har re-installert OS´et (Win2k) så mange ganger p.g.a. all søpla jeg har installert og som har påvirket OS´et negativt, at det er ren rutine per i dag. Likevel er ennå den "Ahhh, fresh install!!" følelsen der, hver eneste gang! Den er litt deilig, systemet flyr som en ny jet, alt funker perfekt o.s.v. Så bare må man installere den lugubre demoen av et program eller spill, og hei, det der så jo morsomt ut, må installeres.. og vips, etter noen uker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå