Mr_Tiger Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Lurte på om noen har fått tatt noen fine bilder av snøværet, vi har her på østlandet nå. Eller bilder av f.eks trafikk problemer p.g.a snøen. Hadde vært supert om dere kunne legge dem ut her. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg har et bilde tatt fra tidligere snøfall på østlandet i år. Om det er noe interessant. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg har et bilde tatt fra tidligere snøfall på østlandet i år. Om det er noe interessant. 5679767[/snapback] ja, det hadde vært fint. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Lesernes bilder av snøkaoset: http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article572178.ece Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Da la jeg ut bilde jeg, det er tatt ut vindu på rommet mitt på kveldstid da. Så er ikke så supert men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå