normal Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hvorfor må alle alltid anbefale newbier osv som spør om en kjølepasta artic silver? Verste grisesmørjen jeg vet! Får du det på fingrene og ikke er oppmerksom på å tørke ALT av med EN gang får jo man et helsikes griseri på møbler klær osv osv. Fikk en NanoTherm II her forleden. Litt av en velsignelse. Lett å fjerne, lett å ta på, griser ikke. Nesten like god varmeoverføring. Må da være mye bedre enn å stresse med det grukket AS??? Lenke til kommentar
pane Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Artic silver har fungert bra for meg. Bare å være litt forsiktig på hvor du kliner det etc, så er det ikke no problem. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 AS går for å være desidert best, da. Dog det er kanskje ikke nødvendig å smøre det på for folk som ikke skal OCe. For folk som bare vil ha 'ny data', så er det slett ikke nødvendig. Følger gjerne med noe dårlig pasta/thermal mat med kjølere. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 as er ikke best. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Kanskje det er noen som misforstår og bruker as til andre ting også Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 22:47, skrev sub1343:Kanskje det er noen som misforstår og bruker as til andre ting også Ja som tannkrem :smile: Tviler på at man trenger AS hvis man ikke er en hardcore overclocker. Jeg har en NW [email protected] og jeg bruker bare den som følger med. Funker som bare det! Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Når man bruker Goop i stede for gli :smile: DA har man vet at man bør legge overklokkingen på hyllen for en stund :smile: Sephiroth http://bryce.clansalsa.com Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Ifølge denne testen er det andre alternativer som er bedre enn Arctic Silver III http://www.insideproject.com/showreview.cf...cfm?reviewid=81 Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 bra spaz, leste den igår men huska ikke linken. joda japsene har det beste. 7 grader kaldere enn vanlig silikon goop. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Noen som vet om dette lar seg skaffe i Norge? Shin Etsu G-751 Thermal Compound Satser på at kjølegutta på Microplex følger litt med hva som rører seg ute i verden... Lenke til kommentar
normal Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 espen faale kommentar? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 He He, har nettopp bestilt hos Chillblast. Gleder meg.... Lenke til kommentar
normal Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 fått den nå? oppfordring til dere andre: prøv nanotherm II, koster bare 25kr verdt et forsøk! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 pøsj. det skal da ikke mer enn en skvett as3 for å få ønsket effekt, og alle har isopropanol-pads (injeksjonstørk på godt norsk) liggende. Lenke til kommentar
normal Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 er et ******* med iso liggende og, det smitter av på absolutt ALT og er ofte vanskelig å se før hele rommet har avtrykk Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Er pastaer som er mange ganger bedre enn AS3 og hele den gjengen der, men de inneholder svært farlige giftstoffer som beryllium. Det er giftig nok til å sende dere i bakken med en gang får dere det i munnen, derfor er det forbudt i de fleste land, men det finnes. Har selv åpnet flere elektronikk produkter med advarsel mot pastaen som er brukt. Uansett hvilke pastaer du bruker, vis stor forsiktighet for dere vet ikke hva produsentene har oppi blandingen. Gummihansker eller hender uten sår + god såpevask etter bruk anbefales. Bedre føre var en etter snar... :-) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Nanotherm 1 er jo bedre en as2. og koster veldig mye mindre. jeg elsker den kjølepastaen. har opplevd kortsluttning ved bruk av sølv pasta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå