GH11 Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 (endret) ittenoknusselidag Endret 27. januar 2007 av GH11 Lenke til kommentar
eSik Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Testen kommer ikveld forhåpentligvis :smile: Lenke til kommentar
qwerty Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Leste en test av den for en stund siden! Konklusjonen var: IKKE FINN PÅ Å KJØPE DENNE! Begrunnelsen var at kvaliteten var elendig! Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Jeg har bestilt en stk slik "kjøler". Men va mente de med at kvaliteten er elendig? At den kjølte dårlig? eller at den var laget av plastikk? Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Har lest bare ne tast avden, men den så ikke særlig brukbar ut. De som testa den klarte både å ødelegge CPU og HK :wink: Vil også tro at hvis du skulle være så heldig å få satt den på uten å ødelegge noe så er vel sjansen rimelig høy for at det går istykker noe under transport. All tyngden hviler på core'n og kun det midterste festet på sokkelen er brukt til å fetste den. I tillegg er klipset laget av plast (tror jeg)! Hvis jeg forsto den testen riktig var det heller ikke mulighet for å skifte viftene til noe mindre bråkete (ikke brukt standard-mål på vifter?). Dessuten kjøler en Swiftech MC462 (er det ikke det den heter?) bedre, den er billigere, og du kan skifte vifte på den. Men prinsippet er jo kult da, bare så dumt at de har ødelagt det med den utrolig dårlige festemekanisken. En liten forbedring her og der, pluss ny festemekanisme så kan det bli morro =) Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg har AVBESTILT en stk kjøler Leste testen og innsåg at det ikke var vært pengene... offa, gikk nesten 5 på Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 http://www.virtual-hideout.net har testet kjøleren! Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Det er idiotisk å ha to vifter i serie. Du får bare LITT høyere hastighet på lufta. Den eneste du oppnår er evnen til å produsere mer baktrykk, og mye støy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå