AnaXyd Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Går det ann å brenne f.eks en .wmv film med windows sitt brenneprogram å spille det av i en dvd spiller? Endret 28. februar 2006 av AnaXyd Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Så du vil lage DVD-video? Jeg tviler på at det er mulig. Isåfall må du nok bruke et annet program på å lage VOB-filer. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Så du vil lage DVD-video? Jeg tviler på at det er mulig. Isåfall må du nok bruke et annet program på å lage VOB-filer. 5680260[/snapback] Grunnen til at jeg spør er at jeg og faren min vedda i stad... Om det bare gikk å brenne en wmv film på en cd med windows brenneprogrammet. Og jeg vedda i mot... Så han skal teste i morra så jeg vil forsikre meg om at jeg har rettt Så, hvem har rett? Og isåfall, det er ingen DVD spillere som støtter det å bare spille av en cd som har en wmv fil i seg? Endret 28. februar 2006 av AnaXyd Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Og isåfall, det er ingen DVD spillere som støtter det å bare spille av en cd som har en wmv fil i seg? 5680269[/snapback] Den må isåfall ha spesialstøtte for det, og det finnes nok. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Ok, det var det jeg tenkte og! Fremdeles skal du ha et takk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå