Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Usb dongle virker ikke?

Anbefalte innlegg

Muttern har en laptop, og vi har trådløst nettverk i huste via en D-Link Router og en D-Link Usb Dongle..

Problemet var att nettet var grusomt ustabilt og har plagdes mye (finnes post om dette) men iallefall så fikk jeg henne til å få elkjøp til å se på dette..

Hun fikk den tilbake men en ny USB dongle og jeg har fått beskjed om å teste den..

men til problemet..

Den nye vil ikke la seg innstalere?=? Tenkte det bare var å plugge den i laptoppen så ville den gå på driverene til den gamle (helt identiske) usb dongelen sin driver?

har prøvd driverene fra cd'en flere ganger og nyeste fra hjemmesiden deres.. nytter ikke..

har også prøvd på min stasjonære.. den nekter også.. her er enhetsbehandlig screenshot:

trdls2jd.jpg

trdls22sw.jpg

Hvordan i f*** skal jeg få innstalert driveren??

Her er foresten driveren.. og det finnes bare 1..

Funka helt fint med forrige USB dongle.. da havna den rett under "nettverkskort" når jeg hadde instalert driveren..

hjelp? please... fort :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjalp ikke.. sletta driveren totalt med Your Uninnstaller, restarta

la inn driveren på nytt

restartra, plugga i usb dongelen

Startet pc'en.. kom til windows.. fikk opp ny maskinvare beskjeden igjenn og han søkte etter driver..

men ei..

trdls35eq.jpg

blir så forbanna at jeg exploderer snart.. fattern sa at han testa den på elkjøp, den nye usb dongelen, og han i butikken pakket den ut av en helt ny eske.. og der fungerte den fint i alle usb porter.. så skjer dette når jeg kommer hjem.. DRITT!!

kan dere pliz komme med forslag til hva jeg kan teste for å få det til å virke??....

Endret av complexity
Lenke til kommentar

Snakka nettop med Elkjøp.. Han sa at det sannsynligvis var noe feil med USB Dongelen og han skulle få tak i ny :)

han sa også at jeg burde kjøre recovery cd'en som fulgte med pc'en..

Problemet er at det ikke fulgte med?? kan jeg be om en hos dem når jeg henter den nye USB Dongelen da?

syns dette var merkelig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...