Conejos Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Er det trygt å satse på Celeron D til gaming? (Kan ikke ha AMD) Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hvorfor kan du ikke ha AMD? Du akn bruke alle prosessorer til gaming, bare ytelse som blir bedre/dårligere.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Tror ikke du vil få verdens beste ytelse, men som Patrick sier: Det går an Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Celeron D er vel ikke allverdens gaming CPU. Men få opp farten en god del på den, så blir den vel brukbar den også. Lenke til kommentar
Conejos Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Hvorfor kan du ikke ha AMD?5679367[/snapback] Problemet er at alle AMD-hovedkort har vifte på seg og bråker. Viften som følger med AMD-prosessorer er av laber kvalitet i forhold til Intel. Derfor kan jeg ikke ha AMD. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Da ville jeg MYE heller lagt til litt (500kr?) og fått en fullverdig P4. GJerne sulta et par uker ekstra. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Pentium4 faktisk AMD Boxed-viften begynner å bli ganske så bra, og det er jo slettes ikke noen tvang til bruk av boxed-kjøler Problemet er at alle AMD-hovedkort har vifte på seg og bråker. Viften som følger med AMD-prosessorer er av laber kvalitet i forhold til Intel. Derfor kan jeg ikke ha AMD. 5679441[/snapback] Må være den dårligste unnskyldning noensinne for å kjøpe Intel. Endret 28. februar 2006 av kremt Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Og det finnes da flere hovedkort til AMD som ikke har vifte. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Enig med at det var den verste unnskyldningen... Lenke til kommentar
Aginaridan Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Flamebait? Du får passive hovedkort til AMD som bråker null, kjølerene til Celeron er vel ikke så fantastiske, og AMD sine kjølere er MER enn gode nok og bråker lite når de er temperaturstyrte. Celeron til spilling er vel tilnærmet en vits, og hvis du skal spille noe mer enn kabal, velg AMD eller i det minste en vanlig P4. Jeg antar du ikke skal klokke noe særlig siden du snakker om stockvifter og stock så kommer du nok til å bli ganske skuffa over celeron. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Spørs hvordan chipset hovedkortet har Skal du ha uberduber chipsett så blir det sikkert varmt å da trenger du sikkert en superduper vifte, men skal du ha version 1429,68 av et chipsett fra 1981 så tviler jeg på at det blir varmt og du trenger ingen kjøling Uansett så kan den lille bråkevifta erstattes med passiv kjøling Endret 28. februar 2006 av MongoMan Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Tror ikke trådstarter er så inne på dette enda, at det faktisk går an å bytte kjøler og slikt Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Celeron ville vært nest-sistevalget mitt. (Via C3 som sistevalg). Regner da ikke med gamle P2, P3, K6, Cyrix og andre museumsgjenstander. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Kjøp deg amd, bytt ut chipsett vifta om du mener den bråker, bytt ut til fordel for passiv, eller en ribbe med en liten silenx 40mm på.... og andre museumsgjenstander :!: ------- Men P3 er da ikke museumsgjenstand.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå