Gå til innhold

Konvertere frå int til char


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har litt fleire problemer her så eg skal presisere kva som er gale litt betre.

 

Her er kallet som eg gjer for å tegne på skjermen, ynskjer å få lagt til sånn at eg får ein variabel som viser kor mange poeng eg har.

g_graphics->drawText("SCORE: ",

                          32, 0, 0,

                          200, 50, 0,

                          0, 0, 0);

 

Dette er funksjonen som tar i mot kallet

 

void SDLGraphics::drawText(const char* string,

                          int size,

                          int x, int y,

                          int fR, int fG, int fB,

                          int bR, int bG, int bB)

{

  TTF_Font* font = TTF_OpenFont("SDLData/ARIAL.TTF", size);

 

  SDL_Color foregroundColor = { fR, fG, fB };

  SDL_Color backgroundColor = { bR, bG, bB };

 

  SDL_Surface* textSurface = TTF_RenderText_Shaded(font, string,

                                                    foregroundColor, backgroundColor);

 

  SDL_Rect textLocation = { x, y, 0, 0 };

 

  SDL_BlitSurface(textSurface, NULL, m_screen, &textLocation);

 

  SDL_FreeSurface(textSurface);

 

  TTF_CloseFont(font);

}

 

Er det ein måte eg kan få alt i ett? Eller bør eg lage ein eigen funksjon som tar seg av å teikne int variabler?

Endret av siDDIs
Lenke til kommentar

Ja eg la nettopp merke til den og leste igjennom den og blei litt klokare :)

 

Men av ein rar grunn så vokser heile stringen for kvar gong den går igjennom løkka.

 

Altså det blir sånn på skjermen

 

Score : 0

Score : 0 Score : 1

Score : 0 Score : 2 Score :3

osv

 

Eg trur eg heller bare skriver ein eigen funksjon som tegner int på skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...