Bahamut Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Too many clones from your host. - Closing Link: [tlv]Arotisehd by clanservers.us.quakenet.org (G-lined) - * Disconnected Jeg får denne feilmelingen når jeg logger jeg på mIRC, men jeg får ikke denne når jeg logger meg på EFnet......bare quakenet, noen som har peiling på hva det kan være? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Vel, for det første er denne posten feilpostet, hører mer til i nettverk.. Grunnen til at du blir g-lined, er fordi du har for mange tilkoblinger til serveren. For mange brukere. I quakenet sitt tilfelle, kan du "bare" ha 5 brukere før du blir g lined Edit: Vis du har et lan, så kan du gå inn på #help, og høre med Zyberdog, eller en av de andre opratørene. Du sier du har lan, og vil bli spurt hvor mange dere er på lanet, hvor lenge det kommer til å være, osv. Så vil du få en ticket av Zyberdog, til #feds, Q/G vil informere deg om hvordan du bruker ticketen. Når du er inne i #feds, spør du 1 gang, om du kan få ha flere brukere ut fra din ip adresse, og sier også om ip adressen er statisk/ustatisk... Så venter du på svar. Er du heldig, vil Ben, eller en av de andre gamlingene på #feds, gi deg tillatelse til å ha flere brukere på nettverket. Endret 28. februar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Vel, for det første er denne posten feilpostet, hører mer til i nettverk.. Grunnen til at du blir g-lined, er fordi du har for mange tilkoblinger til serveren. For mange brukere. I quakenet sitt tilfelle, kan du "bare" ha 5 brukere før du blir g lined 5679255[/snapback] Netverk? okey..... Vel, det er bare en bruker på nettverket mitt å det er meg... Jeg kommer inn av å til, men etter 30-40 min blir jeg disconnecta... Endret 28. februar 2006 av Bahamut Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Vel, om det er sånn at det bare er din maskin på nettverket, så må jeg nesten spørre om du har flere mirc clienter på quakenet? Ellers kan du alltids gå inn på #help , og høre med zyberdog. Endret 28. februar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Vel, om det er sånn at det bare er din maskin på nettverket, så må jeg nesten spørre om du har flere mirc clienter på quakenet? Ellers kan du alltids gå inn på #help , og høre med zyberdog. 5679285[/snapback] Jeg bruker ingen flere mirc clienter Men jeg få gå in på help, takker for svar btw....help på vilken server? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Et siste spørsmål er om du har radiolink eller en annen type internettilkobling hvor du deler IP med andre? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Går inn på help på hvilken som helst server som er linka opp mot quakenet Skriv dette for eksempel: /server irc.quakenet.org:6667 , så går du inn på #help Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) i mIRC kan du vel skrive /who <ip/host-en din> så får du opp alle som har samme IP/hostname. Edit: Du må bruke hostname, ikke IP (med mindre hostname ikke er tilgjengelig). Endret 28. februar 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå