Gå til innhold

Starcraft Ghost

Lars42

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det i det hele tatt blir i nærheten av Halo blir iallefall jeg fornøyd. Halo er et av de beste spillene noensinne etter min mening, og det gjør seg definitivt best på konsoll. Det er ingenting å utsette på kontrollere, grafikk, lyd, spillopplevelsen eller multiplayer. Spesielt kult i split-screen på co-op mode hvor den ene kjører bilen og den andre står bak og skyter ned fiender...

jaja, det jeg skal fram til er at ghost spillet sikkert blir topp, tviler på at blizzard skuffer.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-20 20:01, skrev mad-max^:

Quote:

Den 2002-09-20 19:45, skrev b-duvaland:

Bra at det ikke kommer på PC da. Da kanskje flere nerder skjønner at det er konsoller som er tingen.

Ikke med den kontrollen! Kan ikke se for meg et sånt spill fra blizzard også må du slite med en sånn ræva styring! Skulle ikke vært lov!...

Kontrollen i f.eks Halo er nydelig, og tatt i betrakting at SCG ikke er noen 100% shooter burde det hvertfall ikke være noe problem...

jeg blir litt lei av at folk klager på kontrollen til shooters på konsoll. Det at man ikke får samme "jeg- tok-en-180-grader-snu-og-skøyt-den-mauren-på-100-meters-hold-på-1/4-sekunder" - nøyaktigheten betyr på ingen måte at det er mindre gøy å spille...

Lenke til kommentar

Quote:

jeg blir litt lei av at folk klager på kontrollen til shooters på konsoll. Det at man ikke får samme "jeg- tok-en-180-grader-snu-og-skøyt-den-mauren-på-100-meters-hold-på-1/4-sekunder" - nøyaktigheten betyr på ingen måte at det er mindre gøy å spille...

Liker den jeg... hehe :grin:

Lenke til kommentar

For min del er det en positiv ting at det kommer til konsoll. Nå får blizzard lage et mer action orientert spill, og det med at det skal være taktisk virker som det ikke er noen spring-rundt-drep-alt spill som er litt for kjedelig. Jeg håper det blir sniking ala spill som splinter cell og metal gear solid ettersom det er annerledes. Dessuten, blizzard har i sine siste spill ikke gått for å lage spill med syk grafikk, ettersom at de fokuserer mer på gameplayet og at gamere får spillene inn på de eldre maskinene. Nå kan blizzard lage et mer grafisk spill. Dessuten er det koselig å flytte seg fra pcskjermen til den større tv skjermen...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-21 11:56, skrev DusteBikkje:

For min del er det en positiv ting at det kommer til konsoll. Nå får blizzard lage et mer action orientert spill, og det med at det skal være taktisk virker som det ikke er noen spring-rundt-drep-alt spill som er litt for kjedelig. Jeg håper det blir sniking ala spill som splinter cell og metal gear solid ettersom det er annerledes. Dessuten, blizzard har i sine siste spill ikke gått for å lage spill med syk grafikk, ettersom at de fokuserer mer på gameplayet og at gamere får spillene inn på de eldre maskinene. Nå kan blizzard lage et mer grafisk spill. Dessuten er det koselig å flytte seg fra pcskjermen til den større tv skjermen...

atte... har du spilt warcraft du, eller? :grin: starcraft derimot er jo genialt...

men det er ellers sant som du sier...:smile: blir spennede å se hva de egentli finner på...:smile:

Lenke til kommentar

For det første, SC:Ghost blir ikke bare laget av Blizzard. De samarbeider med folk fra Nihilistic (Vampire: Masqurade). Og jeg får inntrykk av at det er folka fra Nihilistic som gjør det meste av arbeidet på Ghost. Så Blizzard har sikkert ledige ressurser som de kan bruke på SC2 eller en War3 expansion pack.

For det andre, så er StarCraft og Warcraft3 to forskellige spill konsepter. War3 er RTS med RPG elementer, mens SC er 100% RTS goodness.

Lenke til kommentar

renegade er barnslig og kjedelig, slik som halo er en stund i starten. det jeg hatet var den muntre stemningen i spillet, jeg følte meg behandlet som en tilbakestående det første brettet i halo.

sc er 100% hardcore rts :smile: starcraft ghost tror jeg ved første øyekast vil ligne på halo/renegade, men etter litt spilling så vil nok forskjellene være ganske tydelig. det jeg ville digget om blizzard laget var en starcraft film :grin:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...