Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermen ble Blå!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aikkert ikke noe farlig, om dette ikke gjenntar seg eller du merker noen problemer ellers.. "blå skjerm" er noe som ofte kommer av en driverfeil, hardware feil eller windows som har rotet noe til, og trenger en restart for å ikke skade windows eller drivere.

Lenke til kommentar
Aikkert ikke noe farlig, om dette ikke gjenntar seg eller du merker noen problemer ellers.. "blå skjerm" er noe som ofte kommer av en driverfeil, hardware feil eller windows som har rotet noe til, og trenger en restart for å ikke skade windows eller drivere.

5679251[/snapback]

Oooops---------->Den har gjort sånn Mange ganger! Men hvilke driverproblemer?

Lenke til kommentar

Hvis maskinen din får dette problemet ofte så prøv å legg merke til hva slags programmer du bruker når dette skjer.

Ofte så er "bluescreen" relatert til for høye temperaturer eller klokkefrekvenser på Hardware under spilling og liknende, feil i minne, konflikter mellom forskjellige programmer eller hardware, og masse annet.

Ikke alltid like lett å identifisere problemet, men som regel så er det ganske ufarlig med mindre man tukler med økte spenninger på minnebrikker, og CPU. Skal mye til for å ødelegge noe :)

Forresten kan det også være en god ide å sjekke for Spyware virus og generelt vedlikehold i form av Defragmentering av HDD.

Lenke til kommentar

Jeg sliter med samme problem.

Men det skjer når jeg spiller bare et par spill.

Som truecombat og juiced. På de andre spilla som cod2 og spnt funker det.

For å spille juiced og TC må jeg ha vinduet oppe. Jeg har jo nok vifter, jeg har renset pcn for støv alt. Og får bluescreen!:nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...