boyom Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Alle som har Tele2 er sikkert veldig irritert over at dem ikke har oppgradert linjene sine?(I alle fall jeg) Mens nesten alle konkurrentene har oppgradert og skal snart til på oppgradering nr.2! Tele2 har planlagt å oppgradere linjene ett hakk(dvs. har du 1mbit får du 2 osv...) til enden av mars! Litt sent synest jeg, og sikkert du! Det burte skje, viss ikke skifter jeg leverandør. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg har NGT og er storfornøyd med både linje og service, etter at de øket servicen betraktelig for en stund siden. Dersom du har planer om å skifte nettleverandør anbefaler jeg NGT. Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Det skal alltid være lønnsomt å være kunde hos Tele2! Eksisterende kunder vil automatisk bli oppgradert med ny pris eller hastighet innen mars 2006. Arbeidet med dette vil starte umiddelbart. For enkelte kunder vil det dessverre ikke være teknisk mulig å øke hastigheten maksimalt. Disse vil få beskjed om det. Sakset fra denne siden.. Men så fikk jeg brev forrige uke der det står følgende: Hastighetsoppdateringen finner sted i utgangen av Mars 2006. Endringen skjer automatisk, så du trenger ikke ta kontakt tele2 for å få den endret. Hva pokker er dette for noe På hjemmesiden lover den før mars og i brevet står det i utgangen av mars. Nå begynner jeg å bli irritert på Tele2, love en ting på hjemme siden og en annen ting i infoskrivet dem sender ut til kundene. Det er dårlig kundebehandling Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 enig..de burde være mye raskere med å sette ned prisene og få hastigheten opp..dette taper de kunder i fleng på nå..det eneste som holder meg fra å skifte nå til NGT er frykten for dårligere service og oppetid. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) NGT har forbedret servicen betraktelig. Satt bare i et halvt minutt i telefonkø, før jeg ble satt over til en vennelig, og hjelpsom kundebehandler. Endret 1. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
HKS Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Har Tele2 selv, og er meget fornøyd med de. Hadde 2Mbit frem til hastighetsøkningen i høst... Da ble denne hastigheten fjernet fra prislistene (som Telenor har de bare 1,5Mbit og 3Mbit) Tok da en kjapp telefon til Tele2, fordi i motsetning til NextGenTel trenger du ikke vente nesten en time... Fikk da oppdradert til 3Mbit for 10 kroner mer i månden... Oppgraderingen var gjort på et par dager! I motsetning til NextGenTel og Telenor har jeg bare hatt positive erfaringer med Tele2, har vel vært kunde hos dem siden de begynte med telefoni i Norge Lenke til kommentar
boyom Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 hah genialt:) men litt kjipt er det at de ikke har opgradert enda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå