Gå til innhold

POD XT LIVE eller BOSS GT-8

kenzky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt godt om XTen, spesielt preamp-delen i denne. Bossen har jeg ikke hørt så mye om, men jeg vet at en del andre Boss multieffekter (ME50 spesielt) har svært dårlig wah og chorus. Men jeg ville uten tvil prøvd begge to, og det ganske grundig. Tross alt utstyr til en del tusen, og det er faktisk DIN personlige mening som teller mest.

Lenke til kommentar

Prøvde GT-8 på imerslund for litt tilbake og likte ikke vrengen.. masse flotte clean presets men likte ikke vrengen..

Line 6 fikkk jeg aldri testet men gikk etter hvert for den nyeste zoom g7.tu som kommer i posten snart:D

Vil anbefale deg å titte på zoom..g7 eventuelt g9.. zoom er kjent for å ha gode lyder samt ikke være så overpriset..

Lenke til kommentar
Fikk nyss i Zoom G7 her forrige uke, og med de spesifikasjonene kan den være veldig bra i den prisklassen. Skal prøve å få den lokale sjappa til å ta inn en modell, vil teste den. :D

Kom gjerne med tilbakemeldinger på hvordan du synes den er kristoffer1989 ;)

5679452[/snapback]

Jess den er kommet til oslo nå (fra Sound1 sitt lager i Harsta) jeg bor i drøbak så jeg har den vel her i morra eller no..

Kan absolutt komme med en tilbakemelding da... samt muligens spille inn noen demoting i cubase:)

Lenke til kommentar

Vurdere og kjøpe denne iplassen for pod xt live...

Hvordan funker denne ved programskift?

Må du ned med handa for og skifte til en annen effekt (lyd)?

D må jo være vanskelig under en live konsert...

Lenke til kommentar

sånn en kjapp blues... Spilte det inn i cubase verd å koble boksen til pcen med usb... har ikke gjort annet en fading og klipping og bittelitt volumejustering i ettertid med andre ord akkurat slik lyden kommer ut når du kobler den via usb.. jeg liker bedre lyden man får via å koble den i en forsterker men det er meg da..

Har laget et lite skille for å markere der jeg skifter lyd... som ellers ikke er merkbart i form av forsinkelse...

her

Endret av kristoffer1989
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...