kenzky Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg har bestemt meg for og kjøpe en av disse... Men hvilken av de burde jeg velge, jeg spiller i et band og vi spiller en del live. Hvilke fordeler og negative sider har hver enkelt? Lenke til kommentar
Tronnelol Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Har sett en del reviews på nettet, og jeg tror GT-8 er best overall.. Det tar visst en del tid og komme seg inn i Pod'en, med tanke på lyd osv.. Har ingen personlige erfaringer though.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Eg personleg hadde valgt XT'en uten å tenke meg om et sekund. Men det blir vel mykje opp til deg og dine preferanser. Mitt råd er å få prøvd begge og sjå kva du liker best. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Eg personleg hadde valgt XT'en uten å tenke meg om et sekund. Men det blir vel mykje opp til deg og dine preferanser. Mitt råd er å få prøvd begge og sjå kva du liker best. 5679124[/snapback] What he said. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Har hørt godt om XTen, spesielt preamp-delen i denne. Bossen har jeg ikke hørt så mye om, men jeg vet at en del andre Boss multieffekter (ME50 spesielt) har svært dårlig wah og chorus. Men jeg ville uten tvil prøvd begge to, og det ganske grundig. Tross alt utstyr til en del tusen, og det er faktisk DIN personlige mening som teller mest. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Prøvde GT-8 på imerslund for litt tilbake og likte ikke vrengen.. masse flotte clean presets men likte ikke vrengen.. Line 6 fikkk jeg aldri testet men gikk etter hvert for den nyeste zoom g7.tu som kommer i posten snart:D Vil anbefale deg å titte på zoom..g7 eventuelt g9.. zoom er kjent for å ha gode lyder samt ikke være så overpriset.. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Fikk nyss i Zoom G7 her forrige uke, og med de spesifikasjonene kan den være veldig bra i den prisklassen. Skal prøve å få den lokale sjappa til å ta inn en modell, vil teste den. Kom gjerne med tilbakemeldinger på hvordan du synes den er kristoffer1989 Lenke til kommentar
Tronnelol Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Marty Friedman bruker Gt-8.. Han har jo rimelig fet lyd da.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Meshuggah bruker Pod's. ;--D Lenke til kommentar
Tronnelol Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ikke no vits i å diskutere hvem som er best engang.. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Fikk nyss i Zoom G7 her forrige uke, og med de spesifikasjonene kan den være veldig bra i den prisklassen. Skal prøve å få den lokale sjappa til å ta inn en modell, vil teste den. Kom gjerne med tilbakemeldinger på hvordan du synes den er kristoffer1989 5679452[/snapback] Jess den er kommet til oslo nå (fra Sound1 sitt lager i Harsta) jeg bor i drøbak så jeg har den vel her i morra eller no.. Kan absolutt komme med en tilbakemelding da... samt muligens spille inn noen demoting i cubase:) Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Ja, gjørr det! gudd! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hadde vært kjempefint, PM meg om det blir noe av da Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 nå er zoom'en vel i boks og jeg testet den i bandet i dag. Makan til DIGG lyd! det var helt rått! Skal spille inn lydprøver i løpet av morgendagen... EKSTREMT FORNØYD:D Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Joggu. Nu blev jag nyfiken. Blir dette ein mulig overtaker etter Pod'en min kanskje? Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Vurdere og kjøpe denne iplassen for pod xt live... Hvordan funker denne ved programskift? Må du ned med handa for og skifte til en annen effekt (lyd)? D må jo være vanskelig under en live konsert... Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) sånn en kjapp blues... Spilte det inn i cubase verd å koble boksen til pcen med usb... har ikke gjort annet en fading og klipping og bittelitt volumejustering i ettertid med andre ord akkurat slik lyden kommer ut når du kobler den via usb.. jeg liker bedre lyden man får via å koble den i en forsterker men det er meg da.. Har laget et lite skille for å markere der jeg skifter lyd... som ellers ikke er merkbart i form av forsinkelse... her Endret 3. mars 2006 av kristoffer1989 Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Og et par lydprøver til: Første Den andre... Edit: må fikse linkene etter jeg komemr hjem fra skolen.. Endret 7. mars 2006 av kristoffer1989 Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Klarer den å dra over som en rør-preamp? Siden det faktisk er rør i den liksom. Og hvordan gitar har du brukt på klippet? Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 sånn linkene er fikset.. har brukt en ibanez rg gitar som en gang kostet 5 lapper... skal se om jeg får spilt inn vreng kun fra røret.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå