jorgis Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Feilprising vil forekomme uavhengig av hvor sikkert/godt det kodes. Den menneskelige faktoren er viktig, og det er DELL et levende bevis på... Men manuell/automatisk ordrebekreftelse er vel egentlig en smakssak, men jeg har sett alt for mange tilfeller av snyltere som har hamstret åpenbart feilprisede varer til at jeg hadde turt å ha automatisk ordrebekreftelse. Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Veldig offtopic men jeg måtte bare skjekke det med datakjeden http://www.datakjeden.no/indexinfo.asp?bID...ilbudspris=true Jeg får ikke akkuratt til å endre prisen via variablen i adressen.. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Det greieste er vel å bruke en ferdigløsning, som Ernie sier. Bruker du f. eks. Oscommerce(som er gratis) har du et godt (og sikkert tror jeg? Anyone?) system med mange muligheter. Det finnes også mods/contributions i haugevis, så du kan få mer eller mindre alle funksjoner du kan tenke deg. Å bruke ditt eget design er heller ikke noe stort problem. Å betale noen for å sette opp et slikt system med ekstrafunksjoner og deres ferdige design er antageligvis den enkleste og greieste løsningen. edit: Til goggen90: Det hadde forundret meg enormt om en noenlunde seriøs nettbutikk skulle ha greid å kløne seg til å gjøre feil med register_globals... Endret 6. mars 2006 av anners Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Veldig offtopic men jeg måtte bare skjekke det med datakjeden http://www.datakjeden.no/indexinfo.asp?bID...ilbudspris=true Jeg får ikke akkuratt til å endre prisen via variablen i adressen.. 5710549[/snapback] Det er fordi de fikset det etter jeg tipset dem om det. Før kunne du bare sette &tilbudspris=49, så stod det at den kostet 49,-. anners: ikke register_globals. Datakjeden kjører jo asp. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Ok, der ble jeg enormt overrasket Og ok, så visst ikke særlig nøye etter på siden, la ikke merke til at det var asp det var snakk om Endret 6. mars 2006 av anners Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå