Gå til innhold

Lage enkel webshop mot betaling?

Anbefalte innlegg

Feilprising vil forekomme uavhengig av hvor sikkert/godt det kodes. Den menneskelige faktoren er viktig, og det er DELL et levende bevis på... ;)

Men manuell/automatisk ordrebekreftelse er vel egentlig en smakssak, men jeg har sett alt for mange tilfeller av snyltere som har hamstret åpenbart feilprisede varer til at jeg hadde turt å ha automatisk ordrebekreftelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det greieste er vel å bruke en ferdigløsning, som Ernie sier. Bruker du f. eks. Oscommerce(som er gratis) har du et godt (og sikkert tror jeg? Anyone?) system med mange muligheter. Det finnes også mods/contributions i haugevis, så du kan få mer eller mindre alle funksjoner du kan tenke deg. Å bruke ditt eget design er heller ikke noe stort problem.

Å betale noen for å sette opp et slikt system med ekstrafunksjoner og deres ferdige design er antageligvis den enkleste og greieste løsningen.

edit: Til goggen90: Det hadde forundret meg enormt om en noenlunde seriøs nettbutikk skulle ha greid å kløne seg til å gjøre feil med register_globals...

Endret av anners
Lenke til kommentar
Veldig offtopic men jeg måtte bare skjekke det med datakjeden :p

http://www.datakjeden.no/indexinfo.asp?bID...ilbudspris=true

Jeg får ikke akkuratt til å endre prisen via variablen i adressen..

5710549[/snapback]

Det er fordi de fikset det etter jeg tipset dem om det. ;) Før kunne du bare sette &tilbudspris=49, så stod det at den kostet 49,-. :)

anners: ikke register_globals. Datakjeden kjører jo asp. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...