Gå til innhold

De beste wow-filmene på nett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Den filmen med ORc shaman med Ragnaros's hand var ikke noe bra da sånn sett..

Fet musikk, bra redigering, men eneste han viser er jo den whirlwind greia.. 3x hit kill.. Det er jo ikke noe spesielt "skilled"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så da var Niar's siste film i serien feel the pain ute: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=25584

Første gang jeg så Niar ingame var vel når jeg var i The barrens som lvl 47. Satt utafor hordes WSG entrance når jeg plutselig hørte ei ku som daua. Det var da han som ganka en shaman foran sånn ca 30-40 hordes :p. Hvis du ikke har sett de andre filmene hans vil jeg annbefale de på det sterkeste. Niar og Perklunt er vel de som kontrollerer rogue classen best i pvp i WoW universet. Han var også den første lvl 60 på Turalyon, første som hadde epic mount, første som fikk rank 14 osv. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har sett begge Drakkus filmene før. Han er god, men han bare løper runt å dreper folk lissom. Ikke så mye sction som i Pat-PvP2 eller Maydie.

5698433[/snapback]

lol Maydie blir eid av han roguen i world of roguecraft på den siste filmen. rogue ( warn dagger) kekburlol. han bruker potions tillåmed!

Lenke til kommentar
Her tenkte jeg vi kunne legge ut lenker til de wow-filmene vi liker godt. Virket som dette var et ønske fra mange, inkludert meg. Ordentlig moro å se hva folk får til, så jeg kan begynne med den beste wow-filmen jeg noen gang har sett, nemlig, "Blackwing Lair the Movie". Nyt! :thumbup:

5678898[/snapback]

Definitivet denne hær: http://video.google.com/videoplay?docid=87...6&q=WoW+Eternal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...