Gå til innhold

De beste wow-filmene på nett

Anbefalte innlegg

Imba paladin film laget av Zalgradis.

http://files.filefront.com/ZalPalaPvP3avi/...;/fileinfo.html

6257145[/snapback]

Så den for noen dager siden. Uten tvil den beste paladin videoen jeg har sett, elsker redigeringen og tipsene han kommer med underveis.

De fleste scenene i filmen er relativt gamle. Nå for tiden springer han rundt med Ashkandi, og sitter bare å venter på at Dark Edge of Insanity skal droppe for dem :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Imba paladin film laget av Zalgradis.

http://files.filefront.com/ZalPalaPvP3avi/...;/fileinfo.html

6257145[/snapback]

Så den for noen dager siden. Uten tvil den beste paladin videoen jeg har sett, elsker redigeringen og tipsene han kommer med underveis.

De fleste scenene i filmen er relativt gamle. Nå for tiden springer han rundt med Ashkandi, og sitter bare å venter på at Dark Edge of Insanity skal droppe for dem :)

6258727[/snapback]

Jepp, men likte best når alle danset for å se søsteren til Scorpion naken :p

Lenke til kommentar

Hver sin mening om den syke Japanske filmen :)

Den var utrolig populær i gamle guilden på Burning Legion.

Det skal ikke forestille noen ting egentlig, antakelig har ikke så mange her sett noen monster filmer fra Japan før. Da hadde dere skjønt hvor mye rart som blir lagd i Japan hehe

Lenke til kommentar
Jeg synes Lantime er kjerderlig. forklar hva som er så bra med den.

6275479[/snapback]

Er enig der, filmene hans er ikke så veldig gøye akkurat.

han har skills?

6275534[/snapback]

Han har bra skills, greit nok. Men det gir nødvendigvis ikke en bra PVP-film. Man må ha mer action.

Lenke til kommentar

Å si at noen rogues har skills, er så motbydelig at det ikke kan falle meg inn å si noe sånt.

eneste klassene jeg finner skilled i pvp. Er mages og paladins. De er morsomme og se på. Ja, også druids. Resten er egentlig ganske kjedelige.

Lenke til kommentar
Å si at noen rogues har skills, er så motbydelig at det ikke kan falle meg inn å si noe sånt.

eneste klassene jeg finner skilled i pvp. Er mages og paladins. De er morsomme og se på. Ja, også druids. Resten er egentlig ganske kjedelige.

6279618[/snapback]

du skal ikke se på skills etter hvordan class man er det er tåpelig..

man ser jo rogues som tar folk 1v4, 1v5 osv det må man ha imba skills for

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...