SupertreX Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Loke 2 Grand Marshal paladin, en av de bedre paladin filmene der ute ivertfall. 5692630[/snapback] det er jo en GM da;) Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg hadde faktisk tenkt å poste noen av de som allerede har blitt posta da. Men kan vell grave frem noen flere tenker jeg! Ad Noctum - The Movie En veldig bra Guild-Promo. Man får se deres fremgang i BWL, ZG osv. + at de dreper lit forskjellige utebosser. Drakkus - Rank 14 warrior Drakkus II En über rank 14 orc warrior på min server. Har møtt han et par ganger i BG, og jeg kan love deg at han slår hardt! Og til slutt... Pat - The Movie Enda en über rank 14 warrior, men tauren denne gangen. Men denne filmen viser egentlig ikke så mye skill, mer hvor mye skade en warrior kan gjøre med full buffs osv. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg har sett begge Drakkus filmene før. Han er god, men han bare løper runt å dreper folk lissom. Ikke så mye sction som i Pat-PvP2 eller Maydie. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Jeg synes det var på tide å lage en film om akkurta dette. Out of Rage Endret 7. mars 2006 av Gjest Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-6...596648715&q=WoW 5698221[/snapback] Du mener det er blant de beste wow-filmene på nettet? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Loke 2 Grand Marshal paladin, en av de bedre paladin filmene der ute ivertfall. 5692630[/snapback] det er jo en GM da;) 5698342[/snapback] GM = Grand Marshal(Rank 14) i denne sammenheng.. Endret 4. mars 2006 av UGK Lenke til kommentar
Wice Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Ingen som kan hjelpe meg og finne den filmen der en pala og en warrior soloer litt a UBRS? Den er ganske syk Endret 19. mai 2006 av Wice Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ingen som kan hjelpe meg og finne den filmen der en pala og en warrior soloer litt a BWL? Den er ganske syk 5702712[/snapback] Jeg tror det er Fratley og Darkhammer sine filmer du mener. De har ikke soloa litt av BWL, men de har tatt LBRS og BRD 2 man, Nesten hele UBRS med 3 man og AQ mobs med 5 man. Ganske sykt! Her er en link ! Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Mange Warriors vet hvordan det er når man ikke har nok rage. Her er en morsom musikkvideo som akkurat det. Out of Rage 5698681[/snapback] hørt om edit knappen? Lenke til kommentar
Energi Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 "Warlord shaman med hand of ragnaros, anbefales" I alle dager. Absolutt null verdi film. De han sloss mot suger, han trenger ikke heale en eneste gang i alle fightene han viser. Var det noen kamper mot en warlock i det hele tatt? På min server sliter iallefall Shamans mye mer enn det som vises i denne filmen, uansett gear. Er dette en gammel film, når Shamans virkelig var imba? Greit en well equipped og specced rank 13/14 shaman er tøff motstand, som alle høyt ranket PvP klasser er, men ikke walkover som vist her! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Trevakt, bruk Rediger-knappen i stedet for å poste flere ganger etter hverandre. Og Drakedog er helt vill om du følger med på hva han gjør, fearer en, seducer en, dreper en annen, så tar han alle sammen etter hvert. Dessuten kommer crits av gear, og som jeg sa; han har ikke så bra gear, men han har skills. Og Battlegrounds PvP er jo ikke noe morsomt å se på Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg liker best battlegrounds PvP. Det er flere folk å drepe og man har flere på laget, så det blir mye mer action. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Sorrow Hill5. Mange likte de 4 første.. The Ovski Family..: Ovski Strikes Back! Gegon - Gnome - Mage Polzie2 Polzie - Night Elf - Rogue The Last Ovski Gegon - Gnome - Mage(Denne ble laget først..) Kanskje mest for fans.. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 "Warlord shaman med hand of ragnaros, anbefales" I alle dager. Absolutt null verdi film. De han sloss mot suger, han trenger ikke heale en eneste gang i alle fightene han viser. Var det noen kamper mot en warlock i det hele tatt? På min server sliter iallefall Shamans mye mer enn det som vises i denne filmen, uansett gear. Er dette en gammel film, når Shamans virkelig var imba? Greit en well equipped og specced rank 13/14 shaman er tøff motstand, som alle høyt ranket PvP klasser er, men ikke walkover som vist her! 5702816[/snapback] hørte du ikke palaen som whina på ts/vt? filmen er jo verdt og lastes ned bare pga. det. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg har sett begge Drakkus filmene før. Han er god, men han bare løper runt å dreper folk lissom. Ikke så mye sction som i Pat-PvP2 eller Maydie. 5698433[/snapback] "bare løper rundt å dreper" Det er jo det som er meningen.. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg har sett begge Drakkus filmene før. Han er god, men han bare løper runt å dreper folk lissom. Ikke så mye sction som i Pat-PvP2 eller Maydie. 5698433[/snapback] "bare løper rundt å dreper" Det er jo det som er meningen.. 5710892[/snapback] Nei, meningen er å løpe bort å ta autoattack for å se hvem som vinner! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg har sett begge Drakkus filmene før. Han er god, men han bare løper runt å dreper folk lissom. Ikke så mye sction som i Pat-PvP2 eller Maydie. 5698433[/snapback] "bare løper rundt å dreper" Det er jo det som er meningen.. 5710892[/snapback] Nei, meningen er å løpe bort å ta autoattack for å se hvem som vinner! 5710943[/snapback] Nei. Meningen er å være tøff. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Jeg har sett begge Drakkus filmene før. Han er god, men han bare løper runt å dreper folk lissom. Ikke så mye sction som i Pat-PvP2 eller Maydie. 5698433[/snapback] "bare løper rundt å dreper" Det er jo det som er meningen.. 5710892[/snapback] Nei, meningen er å løpe bort å ta autoattack for å se hvem som vinner! 5710943[/snapback] Nei. Meningen er å være tøff. 5711071[/snapback] I tøff n1 (av III tøff) tøffende lyd de hørte noen små t- fra motorbåten II tøff adj tøft, -e (eng. tough) 1 modig, hard, robust t-e karer på ishavsferd 2 slitsom, farlig en t- jobb 3 moteriktig; som gjør inntrykk; barsk t-e klær / nå er det tøft å være ikke-røyker III tøff interj (lydord) brukt for å etterligne støtvis lyd fra motor t-, t-, sa lokomotivet Kunne ikke dy meg.. Endret 6. mars 2006 av UGK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå