Gå til innhold

De beste wow-filmene på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, Warrior har blitt nerfet mange ganger. MEN det var en patch hvor warriors ble VIRKELIG nerfet. Og da mener jeg at det ikke var noen sånne småting som at man får 10 mindre AP fra battle shout.

Husker ikke HVA det var for øyeblikket, men det var i alle fall pga. Maydie og det hadde en stor effekt for alle warriors...

Og ja, Maydie har bare 1 film.

Lenke til kommentar
Ja, Warrior har blitt nerfet mange ganger. MEN det var en patch hvor warriors ble VIRKELIG nerfet. Og da mener jeg at det ikke var noen sånne småting som at man får 10 mindre AP fra battle shout.

Husker ikke HVA det var for øyeblikket, men det var i alle fall pga. Maydie og det hadde en stor effekt for alle warriors...

Og ja, Maydie har bare 1 film.

 

Når weapon speed ble normalisation? Eller når enrage ble nerfet? Eller bloodthirst? Alle disse 3 er store nerfs som ikke skjedde i samme patch

Lenke til kommentar
Ja, Warrior har blitt nerfet mange ganger. MEN det var en patch hvor warriors ble VIRKELIG nerfet. Og da mener jeg at det ikke var noen sånne småting som at man får 10 mindre AP fra battle shout.

Husker ikke HVA det var for øyeblikket, men det var i alle fall pga. Maydie og det hadde en stor effekt for alle warriors...

Og ja, Maydie har bare 1 film.

 

Når weapon speed ble normalisation? Eller når enrage ble nerfet? Eller bloodthirst? Alle disse 3 er store nerfs som ikke skjedde i samme patch

Har ikke Sweeping Strikes også blitt nerfet en gang i tiden? Eller er det nå nylig? Bare husker noen snakk om det.

<- Spiller ikke Warrior. :p

 

Edit: Edit, edit, edit.

Endret av Dewd
Lenke til kommentar
Ja, Warrior har blitt nerfet mange ganger. MEN det var en patch hvor warriors ble VIRKELIG nerfet. Og da mener jeg at det ikke var noen sånne småting som at man får 10 mindre AP fra battle shout.

Husker ikke HVA det var for øyeblikket, men det var i alle fall pga. Maydie og det hadde en stor effekt for alle warriors...

Og ja, Maydie har bare 1 film.

 

Nerfen du tenker på er enrage nerfen. Den gikk fra 40% bonus dmg til 25%

Vurderete å quite warrior da den kom :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Ja, Warrior har blitt nerfet mange ganger. MEN det var en patch hvor warriors ble VIRKELIG nerfet. Og da mener jeg at det ikke var noen sånne småting som at man får 10 mindre AP fra battle shout.

Husker ikke HVA det var for øyeblikket, men det var i alle fall pga. Maydie og det hadde en stor effekt for alle warriors...

Og ja, Maydie har bare 1 film.

 

Tjah, det var Indalamar nerfen.

 

Sweeping/WW nerfen.

 

Enrage nerfen

 

Osv, osv.

 

Hvilken som var den "store" kommer vel an på hvem du spør vil jeg tro...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Mine absolutte favoritter (vanskelig å velge :wee: ):

 

 

Sortert etter prioritet :wee:

Ellers de fleste filmer av Oxhorn, men min favoritt er

Associate Professor Evil Kills All Ninja Looters

 

Ellers worth watching:

An Oxhorn Brand Medley, hele Inventing Swearwords serien, hele A.P.E serien, Oxhorns Christmas Movies, The Great Kodo og Mighty Morphin' Midget Gnomes Unite.

 

*edit: vet denne tråden er gammel, men følte jeg måtte dele meningen min likevel ^^

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...