Gå til innhold

De beste wow-filmene på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, en gammel og god eks. guild-kompis av meg gjør mad PvP og har 2300+ rating 2v2 med en druid. Ganske bra film, ekkel musikk og det burde vært warrior PoV, men denne filmen syntes jeg er litt spesiell siden det er kjentfolk som spiller i den.

 

Ellers er vel de to mest sette filmene av meg; Maydie (juksefilm, l2notreckleness) og Grim.

 

Legger nå ved en link, jeg.

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=48693

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har sett flere av de du nevner.

 

Jeg var på Al'Akir med en alt, da spilte han visst inn en film der med en graveyard. Jeg gikk bort og sa "Hello there. Shooting a movie or something?"

"Go away." Fikk jeg til svar. Han så vel på meg som en av de vanlige "HAI GREAT MOEIVIE FFS CAN U LRN ME 2 PLAY?!?21"

 

Fra den dagen har han virket som en rasstapp for meg. :p Konge filmer uansett.

Maydie har kule redigeringer, men den første (har han flere?) er jo nesten bare juks. Viser kun crits, og crits only. Nesten.

Lenke til kommentar
Criss presents Season 2 in review, likte denne veldig godt!

Da skal det også være sagt at jeg liker veldig godt [Resto] Durid pov i Arena filmer. Helt utrolig hvor heldige de kan være med å overleve en kraftig nuke fra tid til annen. :yucky:

 

Sjekk ut en link jeg har lagt ut på forrige side. Resto druid pov. Arena team med en god venn av meg, warrior. Jævla luremuser, druids! Kommer seg vekk fra alt! :p

Lenke til kommentar
Criss presents Season 2 in review, likte denne veldig godt!

Da skal det også være sagt at jeg liker veldig godt [Resto] Durid pov i Arena filmer. Helt utrolig hvor heldige de kan være med å overleve en kraftig nuke fra tid til annen. :yucky:

 

Den var faktisk bra og lærerik. Så spillte de heller ikke den vanlige skitt metalmusikken alle pvp filmer må ha. Ikke bare i wow, men alle pvp filmer har samme skittmusikken.

 

Maydie er verdens mest oppskrytte warrior også. Han hadde bare mest tid til å catasse!

Lenke til kommentar
Maydie er oppskryt sier du?

Neppe!

Maydie var grunnen til at warrior ble nerfet!

Maydie utnyttet en bug hvor han fikk både MS og Bloodthirst. (Eller hva den skillen hete pre tbc.)

 

EDIT: Kan godt hende han har laget mange flere filmer, isåfall legger jeg meg flat. (Har bare sett den ene)

 

Jeg tror det var Pat som hadde både ms og deathwish.

Lenke til kommentar
Criss presents Season 2 in review, likte denne veldig godt!

Da skal det også være sagt at jeg liker veldig godt [Resto] Durid pov i Arena filmer. Helt utrolig hvor heldige de kan være med å overleve en kraftig nuke fra tid til annen. :yucky:

 

Den var faktisk bra og lærerik. Så spillte de heller ikke den vanlige skitt metalmusikken alle pvp filmer må ha. Ikke bare i wow, men alle pvp filmer har samme skittmusikken.

 

Maydie er verdens mest oppskrytte warrior også. Han hadde bare mest tid til å catasse!

Har til dags dato faktisk ikke sett en eneste film med 5v5 Arena i, men oppsettet deres, samt måten de spilte på (''varmet'' opp til en kraftig 1-2 target nuke) var utrolig artig å se på synest jeg. Driver ikke med 5v5 selv, så jeg vet ikke om dette er et heller ''vanlig'' type team setup.

Ang. musikk så er jeg helt enig, er jo så utrolig mye mainstream musikk for tiden at det er til og bli gal av.

Jeg koste meg vertfall med alt jeg hørte i filmen, og fikk faktisk helt dilla på sangen som ble brukt i første kampen (mirror match), DJ Fresh - Pink Panther. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...