Gå til innhold

De beste wow-filmene på nett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er også at han HITTER 3000 hva kan crittet være da? 7000.

3000 x 150%

5690073[/snapback]

Pulss talent i ekstar damage med ligting spells pluss cloth og leather equipps som gir ekstra damage med spells pulss mange buffs.

Lenke til kommentar
Det er også at han HITTER 3000 hva kan crittet være da? 7000.

3000 x 150%

5690073[/snapback]

Pulss talent i ekstar damage med ligting spells pluss cloth og leather equipps som gir ekstra damage med spells pulss mange buffs.

5690683[/snapback]

Ehmm? Det er jo allerede tatt med i 3000. Crit er 50% mer skader, dermed ganger vi 3000 med 150%. :)

Lenke til kommentar

Hvilken player bruker du/dere for og se denne filmen?

Har prøvd VLC, Zoom Player og Real Player men fargene blir bare.. uhm.. invertert eller noe slikt :(

5688409[/snapback]

Spillte bare min av i windows media player 10 med klite codec pack+ffdshow og ac3filter :)

Loke 2 Grand Marshal paladin, en av de bedre paladin filmene der ute ivertfall.

Endret av KillerX
Lenke til kommentar

Er det mulig? Vi har en 2-siders filmtråd og ingen som har nevnt det jeg vil si er de desidert BESTE filmene?

Om du skal se en god story-line film; My Life For The Horde.

Dersom du ønsker PvP, se Drakedog. Mange sier han ikke er no spess, men han er den beste WoW-spilleren jeg har sett. Han har ikke spesielt imba gear, og han går inn i kamper mot 3-5 stk uten å nøle, og han vinner!

Og Maydie, den filmen blir bare alt for rar, for mye zooming inn og ut etc., blir bare slitsomt å se på.

Drakedogfilmene:

DrakeDog

DrakeDog 2

DrakeDog 3

DrakeDog 4

DrakeDog 5

DrakeDogs last movie, R.I.P.

Lenke til kommentar

Drakedog er ikke noe spesielt god. Han får ikke noe mye crits. Jeg har sett alle filmene bortsett fra DrakeDog 2. Han bare løper runt i ødemarken og dreper noen få allys. Ofte mange som holder på å sloss allerede. Kampene er døve. Han er kanskje ged, men kjederlig. Uvarierte. Slappe.

Min yndlings-DrakeDog film er Drakedogs last movie, R.I.P.

Lenke til kommentar
Drakedog er ikke noe spesielt god. Han får ikke noe mye crits. Jeg har sett alle filmene bortsett fra DrakeDog 2. Han bare løper runt i ødemarken og dreper noen få allys. Ofte mange som holder på å sloss allerede. Kampene er døve. Han er kanskje ged, men kjederlig. Uvarierte. Slappe.

Min yndlings-DrakeDog film er Drakedogs last movie, R.I.P.

5696281[/snapback]

Drakedog lever ikke på crits. Han har skillz.

har du lagt en komling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...