Gå til innhold

De beste wow-filmene på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Er vel ikke akkurat en av de beste filmene på nett, men her har dere min første PvP film :p

 

http://files.filefront.com/Pink+Hat+finwmv...;/fileinfo.html

 

Kritikk hadde vært flott.

8922861[/snapback]

 

Laster ned nå, men kan allerede se at du har brukt wmv med moviemaker eller noe. Personlig syns jeg det er for dårlig kvalitet på videoen vs størrelse. Ser din video er på 398MiB, og siden jeg ikke har sett den vet jeg enda ikke hvor lang den er. Men det typiske er at moviemaker/wmv encoder bruker altfor høy bitrate.

 

Selv bruker jeg Sony vegas 7 til redigering (kommer fort inn i dette programmet). Det ligger også ute noen tutorial videoer på warcraftmovies på hvordan du kan gjøre enkle inngrep for å få en tøff wow vid. Fyren som har laget disse videoene heter Fony, bare søk på han på warmovies.

 

Til encoding bruker jeg selv x264 codec, et overlegent men svært svært tungt codec å encode til. Selve encodingen gjør jeg i et program som heter virtual dub, og her er det enkelt å velge xvid eller divx codec istedet (de fleste bruker xvid).

 

Det er ikke for alle å komprimere video på den måten jeg anbefaler deg, det kan bli litt teknisk for alle som ikke har gjort det før. Så ikke ta kritikken for tungt om du ikke er så veldig interessert i det.

 

Jeg har skrevet endel om hvordan jeg gjør det i en annen tråd her på forumet om du er interessert.

 

EDIT: kan seff hjelpe deg med alt av spm om du har noen :)

 

EDIT2: har sett videoen din nå, og du har ganske bra kvalitet med noen bra scener. Men for å illustrere mitt poeng litt så har du 398MiB / 15,5min = 25MiB per minutt, noe som i praksis er tre ganger mer enn hva du trenger med xvid/x264.

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Denne filmen er en guide om hvordan en frost mage kan forbedre sin PvP.... jeg synes den er veldig bra, får ekstremt lyst til å bli frost mage av å se på denne.
Lenke til kommentar
De beste wow-filmene på nett

?

 

Altså fra det jeg så i filmen din har du ikke skills engang. Du bomma til og med på en CoC shot ;> Noe som jeg som ikke har 70 mage engang får til.

Tips til neste film hvis du bestemmer deg for å lage en (jeg skal ikke tvinge deg):

Solo PvP først å fremst, fordi om det er i en BG eller World PvP, helst world pvp såklart. Beveg deg med musa, makter ikke å se på folk som beveger seg som en skilpadde. Altså, ikke post slike filmer på internett. Er som å poste en CS film hvor du bare løper rundt på fy_iceworld å dreper boter.

9100227[/snapback]

 

 

Sinna mann på morgenkvisten? Jeg ble fortalt at jeg skulle poste filmen her.

 

Skills eller ikke skills, spurte etter forbedring i redigeringa. Og som sagt; filmet fra èn battleground, rett etter at jeg respecca frost.

 

Du må forresten være verdensmester i alt :love: Har jeg rett?

9100256[/snapback]

 

Filmen din var bra nok den. Men det at noen ikke liker den det må du tåle, for det virka som at du trodde alle kom til og like filmen din. Nå fikk jeg faktisk lyst til og mekke en film jeg også.

Lenke til kommentar
Første "pvp"-filmen jeg har laget. Gjorde den på en dag, så innholdet er ikke særlig imponerende. Og ikke le av mouseclicksa mine! :blush:  En uvane som omtrent er vekk :yes:

 

link

 

Kom gjerne med tips til forbedring.

 

-synkroniseringen mellom lyd og bilde ble litt ujevnt da jeg la den opp.

9100179[/snapback]

 

Skjønnte ikke hvorfor innlegg ble fjernet, da det var jo faktisk tips, uansett:

 

- Det er ikke gøy å se på klipp der du har flere allies med i fighten enn hordes.

- Få med en del mer solo pvp, da det gjerne er der skills vises.

- Musikk-valget kunne vel vært littegrann bedre.

Lenke til kommentar
Skjønnte ikke hvorfor innlegg ble fjernet, da det var jo faktisk tips, uansett:

 

Fordi folk skal kunne komme hit og se etter nye gode filmer som er gitt ut, ikke bla bakover i tråden og lete gjennom lange diskusjoner og quoter. Hvis man trenger hjelp og tilbakemelding så er det bedre å lage en egen tråd, hvis det ikke finnes flere. Langt mer oversiktelig.

 

Ingen vits å svare igjen, blir bare mer unyttig OT.

 

2 men Onyxia

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...