Gå til innhold

De beste wow-filmene på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

 

Kan godt hende de er posta før..

8829488[/snapback]

Husker jeg sjekka forumet til guilden kompisen min er i, så ser jeg en topic som han har laga da: "Next time plz, Ael, plzplz", så har han lagt ved en link til Karazhan Musial Chairs der :D

 

(Ael = Aelfric = Gleader)

Endret av Tullut
Lenke til kommentar
Her har vi en blanding av god editing og skills. En av de bedre Rogue PvPvideoene jeg har sett.

8830842[/snapback]

 

 

Han er bra han der, men jeg klarer desverre ikke se på lenge om gangen... blir rett og slett kvalm av å se på male human som fiser rundt som om de har basj i buksa :sick:

8835264[/snapback]

 

det er ikke det som er verst! Musikken er det mest fjortisjævligste jeg har hørt!

bare barbier hører på det.... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Her har vi en blanding av god editing og skills. En av de bedre Rogue PvPvideoene jeg har sett.

8830842[/snapback]

 

nå der snakker vi mye arbeid med editing, veldig imponerende, jeg er null fan av techno/trance/electronica men her var det bare stilig :O

 

Det var også veldig befriende å se at det var null arena der. disse 1v2 eller 1v3 eller variasjoner av dette (2v5 osv) er blitt så utrolig kjedelig at når jeg ser blade's edge arena i en film så får jeg veldig lyst å trykke på X veldig raskt. er synd egentlig, mye gode filmer som bare taper seg på at de er i de dørgende samme kjedelige situasjonene og gjør akkurat det samme hele gjengen. Nei gief mer world pvp, Halaa, utradisjonell arena/bg i pvp filmer sier nå jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...