Gå til innhold

De beste wow-filmene på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5. Zalgradis loladin PvP filmene = /yawn...

Han er prot palla som dreper 2 stykker på 15 minutter elns...

Skal dere se syk palla skills så ser dere Thakshar Death Reckoning, denne filmen har både action, sinnsyke critts, han alene dreper 4+ motstandere i gangen, kampene tar ikke et år, beste redigeringa jeg vet om, kos musikk etc etc

7535972[/snapback]

1 vs 1, lucky crits og reckoning bombs; ikke akkurat imponerende. Zalgradis' 5 vs 1 kamper som ender med 6-7 frags skal man ikke kimse av.

Lenke til kommentar
Jezuz fucking christ da!

Må si jeg blei litt småkvalm når jeg leste den tråden her...

Det første jeg må ta opp er... Hva i alle helvetter er det som er så bra med Grim filmene? Har dere i det hele tatt noen som helst peiling på PvP? Eller rogue classen? Mye annet dritt her og, først og fremst:

 

Troll.

 

Folk liker Grim sine filmer og hans skill, hvilken nub er du til å komme her å si at de ikke har peiling på pvp og rogue for det om? For en retard :thumbup:

 

Ops,glemte det, dine 70gb med WoW-filmer gjør deg selvsagt til en gud.

Endret av cve
Lenke til kommentar
1. PvP filmer med carebear PvE pruplezz tier 100++ tøser i BG med 40 tusen healere er hverken spennende, spesielt imponerende eller bra filmer...

 

Enda en noob som har prøvd, men misslykktes med PVE delen av spillet.

7709241[/snapback]

Enda en "lifer" som vi kaller det pent.

7709258[/snapback]

 

En som grinder til rank14 har ikke noe mere "liv" en enn som en som bruker mye tid på pve. Selv om det ikke krever så mye til for å skaffe HW settet i disse dager..

Lenke til kommentar
1. PvP filmer med carebear PvE pruplezz tier 100++ tøser i BG med 40 tusen healere er hverken spennende, spesielt imponerende eller bra filmer...

 

Enda en noob som har prøvd, men misslykktes med PVE delen av spillet.

7709241[/snapback]

Enda en "lifer" som vi kaller det pent.

7709258[/snapback]

 

En som grinder til rank14 har ikke noe mere "liv" en enn som en som bruker mye tid på pve. Selv om det ikke krever så mye til for å skaffe HW settet i disse dager..

7709276[/snapback]

Ehh, det var ikke det jeg mente, men lifere er folk som har prøvd PvE delen av spillet men misslykktes. Nolifers er folks med veldig mye ting som tar lang tid å skaffe for normale folk, altså spiller mye.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...