Gå til innhold

De beste wow-filmene på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ligger mest i rogue pvp filmer... :D

Perklunt og Grim som er mine favoritter <33333 (spiller på samme server som perken.. :p) det er ganske tidig når det kommer level 1 "fans" som spiller på andre servere inn får å snakke med han.. :p

Og guild forumet er overspammet av folk som vil ha hjelp og tips fra han etc.. :tease:

 

Perken

 

Perkulator 1

 

Perkulator 2

 

Perkulator 3

 

Perkulator 4

 

Grim

 

Grim - Total Annihilation

 

Grim - Path of blood

 

Jeg liker også tales of the past... og den nye Drakedog filmen :D

 

Drakedog 6

 

 

Noen som har sett Grim - Path of blood? Fyren er i guildet mitt

 

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=14112

 

Eller Elderone - Path of Massacre? Han er også i guildet mitt

 

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=14474

 

Egentlig ganske bra filmer, særlig grim sin, den er kongebra redigert.

 

 

Har ikke grim sluttet å spille da? Det står i den siste filmen hans... Hvis du har kontakt med han får du hilse fra meg :tease:

Lenke til kommentar

Jezuz fucking christ da!

Må si jeg blei litt småkvalm når jeg leste den tråden her...

Det første jeg må ta opp er... Hva i alle helvetter er det som er så bra med Grim filmene? Har dere i det hele tatt noen som helst peiling på PvP? Eller rogue classen? Mye annet dritt her og, først og fremst:

 

1. PvP filmer med carebear PvE pruplezz tier 100++ tøser i BG med 40 tusen healere er hverken spennende, spesielt imponerende eller bra filmer...

 

2. PvP filmer med mer enn 1 zoom effect i hver scene er DRIT! Det er i våre interesse og se hva vedkommende gjør, så zoom's som fucker opp vår mulighet til og se interfacen er bare irriterende!

 

3. PvP filmer hvor du ser spilleren bruker musa for og utføre abilities betyr i 99% av tilfellen at vedkommende kan like mye om PvP som minmor...

 

4. Det er genereltsett utrolig liten vits i og lage en PvP film der hvor klippene består av at du dreper 1 motstander om gangen, det er jevnt over ikke veldig vanskelig med mindre motstanderen er en spiller med nevneverdige skills eller en class som filmskaperens class sliter imot! (Les Grim: "liek OMG ai wtfpwned a priest that diednt do shjitt back, lol") Han er rogue og tar cloth users som ikke gjør noe... /clap

 

5. Zalgradis loladin PvP filmene = /yawn...

Han er prot palla som dreper 2 stykker på 15 minutter elns...

Skal dere se syk palla skills så ser dere Thakshar Death Reckoning, denne filmen har både action, sinnsyke critts, han alene dreper 4+ motstandere i gangen, kampene tar ikke et år, beste redigeringa jeg vet om, kos musikk etc etc

 

6. Hvis dere driver og lager filmer selv og trenger en mentor så anbefaler jeg forumets egen stjerne, Trevakt sine filmer!

Se filmene hans så får dere et innblikk i hvordan feilfri redigering, særdeles dype og meningsfylte historier kombinert med høy kunnskap om sin class kan smelte sammen og bare bli til noe vakkert <3

 

 

Jeg skal legge ut en fullstendig liste over hva jeg mener er verdt og se/ikke se når jeg får kobla til HDen som har de 70giggene mine med WoW filmer, ellers er det mye bra som er nevnt her. Men mye drit og jahh :s

Lenke til kommentar
Jezuz fucking christ da!

Må si jeg blei litt småkvalm når jeg leste den tråden her...

Det første jeg må ta opp er... Hva i alle helvetter er det som er så bra med Grim filmene? Har dere i det hele tatt noen som helst peiling på PvP? Eller rogue classen? Mye annet dritt her og, først og fremst:

 

1. PvP filmer med carebear PvE pruplezz tier 100++ tøser i BG med 40 tusen healere er hverken spennende, spesielt imponerende eller bra filmer...

 

2. PvP filmer med mer enn 1 zoom effect i hver scene er DRIT! Det er i våre interesse og se hva vedkommende gjør, så zoom's som fucker opp vår mulighet til og se interfacen er bare irriterende!

 

3. PvP filmer hvor du ser spilleren bruker musa for og utføre abilities betyr i 99% av tilfellen at vedkommende kan like mye om PvP som minmor...

 

4. Det er genereltsett utrolig liten vits i og lage en PvP film der hvor klippene består av at du dreper 1 motstander om gangen, det er jevnt over ikke veldig vanskelig med mindre motstanderen er en spiller med nevneverdige skills eller en class som filmskaperens class sliter imot! (Les Grim: "liek OMG ai wtfpwned a priest that diednt do shjitt back, lol") Han er rogue og tar cloth users som ikke gjør noe... /clap

 

5. Zalgradis loladin PvP filmene = /yawn...

Han er prot palla som dreper 2 stykker på 15 minutter elns...

Skal dere se syk palla skills så ser dere Thakshar Death Reckoning, denne filmen har både action, sinnsyke critts, han alene dreper 4+ motstandere i gangen, kampene tar ikke et år, beste redigeringa jeg vet om, kos musikk etc etc

 

6. Hvis dere driver og lager filmer selv og trenger en mentor så anbefaler jeg forumets egen stjerne, Trevakt sine filmer!

Se filmene hans så får dere et innblikk i hvordan feilfri redigering, særdeles dype og meningsfylte historier kombinert med høy kunnskap om sin class kan smelte sammen og bare bli til noe vakkert <3

 

 

Jeg skal legge ut en fullstendig liste over hva jeg mener er verdt og se/ikke se når jeg får kobla til HDen som har de 70giggene mine med WoW filmer, ellers er det mye bra som er nevnt her. Men mye drit og jahh :s

7535972[/snapback]

 

Grats, 2/10

:sleep:

Lenke til kommentar
Jezuz fucking christ da!

Må si jeg blei litt småkvalm når jeg leste den tråden her...

Det første jeg må ta opp er... Hva i alle helvetter er det som er så bra med Grim filmene? Har dere i det hele tatt noen som helst peiling på PvP? Eller rogue classen? Mye annet dritt her og, først og fremst:

 

1. PvP filmer med carebear PvE pruplezz tier 100++ tøser i BG med 40 tusen healere er hverken spennende, spesielt imponerende eller bra filmer...

 

2. PvP filmer med mer enn 1 zoom effect i hver scene er DRIT! Det er i våre interesse og se hva vedkommende gjør, så zoom's som fucker opp vår mulighet til og se interfacen er bare irriterende!

 

3. PvP filmer hvor du ser spilleren bruker musa for og utføre abilities betyr i 99% av tilfellen at vedkommende kan like mye om PvP som minmor...

 

4. Det er genereltsett utrolig liten vits i og lage en PvP film der hvor klippene består av at du dreper 1 motstander om gangen, det er jevnt over ikke veldig vanskelig med mindre motstanderen er en spiller med nevneverdige skills eller en class som filmskaperens class sliter imot! (Les Grim: "liek OMG ai wtfpwned a priest that diednt do shjitt back, lol") Han er rogue og tar cloth users som ikke gjør noe... /clap

 

5. Zalgradis loladin PvP filmene = /yawn...

Han er prot palla som dreper 2 stykker på 15 minutter elns...

Skal dere se syk palla skills så ser dere Thakshar Death Reckoning, denne filmen har både action, sinnsyke critts, han alene dreper 4+ motstandere i gangen, kampene tar ikke et år, beste redigeringa jeg vet om, kos musikk etc etc

 

6. Hvis dere driver og lager filmer selv og trenger en mentor så anbefaler jeg forumets egen stjerne, Trevakt sine filmer!

Se filmene hans så får dere et innblikk i hvordan feilfri redigering, særdeles dype og meningsfylte historier kombinert med høy kunnskap om sin class kan smelte sammen og bare bli til noe vakkert <3

 

 

Jeg skal legge ut en fullstendig liste over hva jeg mener er verdt og se/ikke se når jeg får kobla til HDen som har de 70giggene mine med WoW filmer, ellers er det mye bra som er nevnt her. Men mye drit og jahh :s

7535972[/snapback]

:hmm:

 

Og ellers har du det bra? :nei:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-p4PIYwb6
har det kommet en ny illegal danish film? hørte noe  om at det skulle komme en i slutten av 06

7700407[/snapback]

Sto på Myndflame-siden at den skulle komme en gang før 2021. :p

 

Litt info her: http://www.myndflame.com/index.php?option=...103&topic=332.0

 

 

Men hvordan går det med Tales of the Past III??

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
5. Zalgradis loladin PvP filmene = /yawn...

Han er prot palla som dreper 2 stykker på 15 minutter elns...

Skal dere se syk palla skills så ser dere Thakshar Death Reckoning, denne filmen har både action, sinnsyke critts, han alene dreper 4+ motstandere i gangen, kampene tar ikke et år, beste redigeringa jeg vet om, kos musikk etc etc

 

Dårlig film, 4/10 er passende. Vurtne frost mage er fortsatt den beste pvp filmen jeg har sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...