Dwagon Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Definitivet denne hær: http://video.google.com/videoplay?docid=87...6&q=WoW+Eternal 6782466[/snapback] Dont get it... Asiatisk utgave av wow med musikk og scenesetting av karakterer... GANSKE så døll sy nes jeg Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 http://www.lovethatfun.com/The_hardware_Store/784/ Definitivt en av de beste musikalene jeg har sett =) Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Warlord shaman med hand of ragnaros, anbefales, 5679206[/snapback] Hvilken player bruker du/dere for og se denne filmen? Har prøvd VLC, Zoom Player og Real Player men fargene blir bare.. uhm.. invertert eller noe slikt 5688409[/snapback] Spillte bare min av i windows media player 10 med klite codec pack+ffdshow og ac3filter Loke 2 Grand Marshal paladin, en av de bedre paladin filmene der ute ivertfall. 5692630[/snapback] Hva i helvete sier jeg bare. Når folk lager en film med en "story", så bør de da i det minste kunne skrive rett engelsk, og ha mer enn 5fps.... Latterlig film. Begynnelsen er noe av det dummeste jeg har sett. "mystericly" "desteny"... Dyslektiker som har sett Braveheart litt for mange ganger? (måtte bare få ut litt frustrasjon) HVis dere vil se noen skikkelig bra mage filmer, bør dere sjekke ut Andreas sine (aka Saerdna). Elementalist i blues, som eier de fleste. Endret 3. september 2006 av GodSlayer Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Min pvp video jeg har ikke mye imba greier med i videoen. jeg lagde den fordi jeg ville ha en pvp video med meg så jeg har ikke frapsa i flere måneder for og få masse crits og sånna ting^^ 2 dagers frapsing og et par timer på og lage den. men er fornøyd. Priesty goes pvp Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Tales of the Past 6335228[/snapback] /signed Noe så sinnsykt /signed. 6341363[/snapback] Tales of the Past pt.2...sier bare Lord of the Rings, eat your shorts. De har jo for pokker fått hele serveren med på filmen. Litt slitsomt med den Swenglishen til tider men det blir man vant til. Endret 4. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Min pvp video jeg har ikke mye imba greier med i videoen. jeg lagde den fordi jeg ville ha en pvp video med meg så jeg har ikke frapsa i flere måneder for og få masse crits og sånna ting^^ 2 dagers frapsing og et par timer på og lage den. men er fornøyd. Priesty goes pvp 6799245[/snapback] Du er klar over at du akuratt har plasert pvp filmen din på "De beste WOW-filmene på nett"?? beste... de beste... Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Min pvp video jeg har ikke mye imba greier med i videoen. jeg lagde den fordi jeg ville ha en pvp video med meg så jeg har ikke frapsa i flere måneder for og få masse crits og sånna ting^^ 2 dagers frapsing og et par timer på og lage den. men er fornøyd. Priesty goes pvp 6799245[/snapback] Du er klar over at du akuratt har plasert pvp filmen din på "De beste WOW-filmene på nett"?? beste... de beste... 6805144[/snapback] Takk for du rettet på meg hvor er din wow film? :!: synes filmen min er bra jeg Men hvis vi snakker om hva som er best, må jeg nok si Tales of the Past Lenke til kommentar
Groet Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 brainiack, du spiller ikke tilfeldigvis på frostwhisper, alliance ? Lenke til kommentar
Jokk-ulf Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Se trevakt sine! Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 brainiack, du spiller ikke tilfeldigvis på frostwhisper, alliance ? 6807743[/snapback] nei jeg spiller på Mazrigos. Emigrerte dit fra Stormreaver en gang i tiden^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Syk warrior video http://www.youtube.com/watch?v=vPmeSskFpDk Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Syk warrior video http://www.youtube.com/watch?v=vPmeSskFpDk 6812510[/snapback] hahahaha Likte action baren hans ( 1-->Auto-Attack, 2 -->Shoot, 3-->Hearthstone......) Lenke til kommentar
Groet Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 brainiack, du spiller ikke tilfeldigvis på frostwhisper, alliance ? 6807743[/snapback] nei jeg spiller på Mazrigos. Emigrerte dit fra Stormreaver en gang i tiden^^ 6808457[/snapback] ah, ok... er en norsk priest på frostwhisper som heter priesty :!: Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Here Without You Syntes denne var litt god jeg. Noe utenom dem "vanlige" filmene som popper opp overalt. Veldig bra lagd å fortelle historien sånn med den musikken. Billy MacLure Denne er farlig. Du får sangen på hjernen... in a cave, underground! Hey, Blizzard! Leave The Horde Alone! Hordes standpunkt til Blood Elves og horde paladins. Tekst og melodi fritt etter Pink Floyd - The Wall. PvP for Dummies En stakkars frustrert gnome legger ut om hvordan BG fungerer fra et alliance perspektiv, med en annerledes innfallsvinkel og artige virkemidler. Night Elf YMCA Har noen sett Night Elf dansen? Isåfall... I rest my case! Hardware Store En WoW versjon av Weird Al Yankowic's Hardware Store. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Se trevakt sine! 6807864[/snapback] Quote! Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Grim - Total Annihilation Sykeste rogue film ever tbh. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Grim - Total Annihilation Sykeste rogue film ever tbh. 6832560[/snapback] Den er rå! Det jeg merket i filmen, var at det var mye gøyere å se på Dagger PVP enn Sword PVP... En film jeg liker godt er: Unknown IV - Teaser Helt syk redigering! Bedre syncing med musikken tror jeg ikke jeg har sett... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) http://files.filefront.com/the_edge_of_rea...;/fileinfo.html Wow IRL video, skikkelig bra laget. :!: Endret 22. september 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Hel Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har sett masse wow-filmer. Mange bra, flere dårlige. Foretrekker PvP med enten en god historie eller i det minste god musikk og god redigering. Kun klipp av svære crits er ikke nok. Min favoritt er Voidims "Enter the Void". Så del to i går, men eneren er for meg så mye bedre. Fine pausesekvenser, bra klipping, herlig musikk. Gikk rett inn på allofmp3 og lastet ned en del musikk av Dj Shadow etterpå Her er linken: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=25327 Ellers så er jo "World of roguecraft" serien bra. Meget bra formulerte poenger, både vokalt og visuelt. Selv foretrekker jeg folk som kverker 2-7 andre solo ved å brenne alle CDs de har fremfor folk som er svært, svært gode i en 1v1 kamp. Jeg driter i om de reagerer litt tregere eller har dårligere motstand... tar de ned 4 motstandere solo så er det ofte god underholdning for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå