Demonic Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Her tenkte jeg vi kunne legge ut lenker til de wow-filmene vi liker godt. Virket som dette var et ønske fra mange, inkludert meg. Ordentlig moro å se hva folk får til, så jeg kan begynne med den beste wow-filmen jeg noen gang har sett, nemlig, "Blackwing Lair the Movie". Nyt! Endret 28. februar 2006 av Demonic Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Finnes det ikke allerde en slik tråd? men men, Brutal Fury Lenke til kommentar
torino10 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Rise of the living dead 1, 2 og 3. De to siste er klart best, men alle er verdt å se. clara <3 Linky Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Warlord shaman med hand of ragnaros, anbefales, En av de beste roguene der ute, eryx. Nice mage film, sykt bra redigering. edit: la til enda 1 film. Endret 28. februar 2006 av KillerX Lenke til kommentar
Demonic Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Er veldig interessert i å se: "En av de beste roguene der ute, eryx." Vet du om en bedre seeder enn filefront? Endret 1. mars 2006 av Demonic Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Noen som har sett Grim - Path of blood? Fyren er i guildet mitt http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=14112 Eller Elderone - Path of Massacre? Han er også i guildet mitt http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=14474 Egentlig ganske bra filmer, særlig grim sin, den er kongebra redigert. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Må nevne 5685796[/snapback] Hahahaha, helt genial mann Lo så jeg grein jeg, hehe. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Er veldig interessert i å se:"En av de beste roguene der ute, eryx." Vet du om en bedre seeder enn filefront? 5685447[/snapback] EndlessSacrifice8.avi Kan være litt kø, men det gikk raskere en filefront. OT: Måtte filefront brenne! edit: Filmen var så bra at jeg starta med roguen min igjen Endret 2. mars 2006 av Black&White Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 pff, mekk dere en fastpass account på filefront. vips, 300+speed. koster lusne 60kr for et helt år. Lenke til kommentar
Demonic Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 pff, mekk dere en fastpass account på filefront. vips, 300+speed. koster lusne 60kr for et helt år. 5686641[/snapback] Du sier noe... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Yes! Når har vi en filmtråd! Maydie er god og han er god til å lage film. Med Sony Vegas kan man zoome in og runt i filmen. Det er ett bra virkemiddel. Graagh, han som lagde Brutal Fury, har faktisk Maydie som yndlingsfilm. Han bruker mye av dem samme filmingen og han er ganske inspirert. Jeg synes ogPat er veldig god, sellom han bruker mye potions når han PvPer. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Warlord shaman med hand of ragnaros, anbefales, 5679206[/snapback] Hvilken player bruker du/dere for og se denne filmen? Har prøvd VLC, Zoom Player og Real Player men fargene blir bare.. uhm.. invertert eller noe slikt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Warlord shaman med hand of ragnaros, anbefales, En av de beste roguene der ute, eryx. Nice mage film, sykt bra redigering. edit: la til enda 1 film. 5679206[/snapback] Han Eryx så litt dårlig ut. I beskrivelsen av filmen sier han: "This video has pretty much everything in it, arranged 1 v 1s, world pvp (none of this BG crap), ". "None of this BG crap"??? Det er PvP filmer fra BG som er best. Ikke slike filmen hvor man løpr runt i searing gorge og dreper forbikommende. Eller hva synes dere? Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Syntes det motsatte jeg. Er så enklere og få mange buffs og hjelp i BG enn i ute hvor man bare har seg selv og stole på. Ekte 1vs1 kamper. Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Syntes det motsatte jeg. Er så enklere og få mange buffs og hjelp i BG enn i ute hvor man bare har seg selv og stole på. Ekte 1vs1 kamper. 5688986[/snapback] enig med deg der! det er ikke noke skilli pvp når du er i BG og mange folk til å hjelpe deg! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Ja, må si meg enig. En av de beste filmene må være Ioneye sin. Han er ikke så skilled, og han ganker folk, men han critter noe sjukt! En streamlink med møkkakvalitet: Her Og linken til filmen her Ellers må jeg si at min film er også pen, ligger i sigg om noen vil ta en titt. Liten, nett og total eielse. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Ioneye har jeg sett før. Han er vill ja.. I BG og utafor. Han dreper folk på ett crit. Han er også i en instance hvor han får et fint crit. Det er også at han HITTER 3000 hva kan crittet være da? 7000. JaJa, Broodlord critter 11000, men det er planlagt. Han bruker sikkert 38 potions og masse buffs og skyter på en mage med den fire u-resistance greia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Yndlingsfilmen min: http://video.google.com/videoplay?docid=-7...58869&q=illegal Illegal Danish Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Det er også at han HITTER 3000 hva kan crittet være da? 7000. 3000 x 150% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå