tiiim Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Argh.. en kompis av meg dreit meg seff ut på HW igår... hahaha.. beklager til alle som fikk med seg dette... Var en tur innom lagringsmedia i HW forum og fant fort ut at jeg hadde lagt inn et innlegg som jeg egentlig ikke hadde lagt inn: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=544181 Beklager, hehe... tragisk emnetittel og mongospm... men men Endret 28. februar 2006 av tiiim Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hmm ok. Du er tilgitt. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Haha, jeg rakk også å svare på spørmålet "ditt". Ikke særlig godt bruk av emnetittel, men for å svare på spørsmålet ditt,så kommer flashminne i 2034. Lenke til kommentar
Kul_Type Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 eller så var det bare du som hadde et snev av dummhet i går neida... arti Lenke til kommentar
gorber Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 stengt grunnet treordsregelen ja.. Obvious.. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) stengt grunnet treordsregelen ja.. Obvious.. 5680443[/snapback] Var vel over tre ord, om " øøl l"(eller hva det nå var) kan defineres som ord Men nå har jeg ikke automatisk logg-inn mer, så problemet er løst *argh* Endret 1. mars 2006 av tiiim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå