Garreth Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Hvor selger de en chipset vifte som passer til dette hovedkortet? Det har litt spessiellt "oppheng" til denne viften, og for meg så ser det ut som jeg ikke kan ha vanlige vifter som skrus fast i hovedkortet. Den viften som står på nå er på tur til å ta kvelden, den bråker helt utrolig og pluselig går den ikke rundt. Endret 28. februar 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Kikk her du! Passiv chipsetkjøler! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Denne kjøleren tror jeg skal passe på de orginale festene. Zalmankjøleren espennyh linker til kan du bruke,men da må du lime den fast med termisk-lim. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Takk. Tror jeg går for den Revoltec. Har ikke så lyst å begynne å lime på hovedkortet. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 den bråker helt utrolig og pluselig går den ikke rundt. nb-viftene til Abit er noe herk https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=540696# https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&p=5610577 ...men, som du ser, de sender gratis erstatning hvis kunden ønsker det. Lenke til kommentar
17x Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hadde tilsvarende problemer med denne vifta. Fikk en ny fra Komplett - den gikk greit en stund - da røk festet i kortet. Kjøpte en Zalman 'lim på' kjøler - fungerer utmerket! Lenke til kommentar
Zink Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Lurer på hvordan det ligger an med %-vis RMa på nb-viftene relatert til produsenter. En får jo det inntrykk at Abit har bomma massivt og leder viftekræsj ligaen. ...mulig noen hos Microplex vet, og ikke minst: Hvis de viftene som erstattes er samme møkka og like utsatt for "lagertørke", så er det evt. lite tilfredsstillende for å si det mildt (totalhavari er gjerne relatert til steking av chip, og Abit har satsa lenge på god BIOS og OC - hmm...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå