DA Nutcracka Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 kunne man lage flere uten lyd og lan? greit man sparer litt. men fy f***. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 jeg har hk med lan og lyd og det funker helt fint har et hk abit at7 som har innebygd lan og lyd bruker begge lanet var samme som jeg hadde fra før og lyden begynte jeg å bruke da lyd kortet mitt sa takk for seg det er greit og ha det i bak hånd i tilfelle noe skal bli ødelagt eller du ikke vil ha irq konflikt lett og det blir mere luftig i kabinetttet uten alle de forbanna pci kortene Lenke til kommentar
joakimb Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Siden std. lydbrikke koster ca. 69 cent per hovedkort er det vanlig at denne er med. Selv synes jeg onboard lyd er mer enn bra nok, og hvis du ikke liker det kan du bare sette inn ditt eget. Selvom bare en av ti som kjøper et gitt hovedkort bruker onboard lyd lønner det seg for produsenten å ta det med. Onoard grafikk er en annen sak dog, men hvis den også kunne presses ned til under en dollar per hovedkort i kostdnader hadde det nok ikke vært mange hk uten. joakim Lenke til kommentar
Mio Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Dem gjør det sikkert for og lure oss brukere som sitter her og prater om alle de nye tinga og tanga som blir så fint på neste HK :smile: Litt kult og fikle med nye ting oxo da. MiO Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: DA Nutcracka skrev (2002-09-20 19:15):kunne man lage flere uten lyd og lan?greit man sparer litt. men fy f***. Det er det første eg ser etter når eg skal kjøpe et nytt hovedkort. Trenger ikke ett hk med lyd og lan når eg har, Har og tro på at mere komponenter kan føre til mer klatt og konflikter. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg kjøpte nettopp Asus A7V333 og fant ut i morges at det var onboard sorruond lyd på det.. Synes det er ganske kult, emn noen praktisk nytte når jeg ikke bruker PCen til noe spes. har det jo ikke.. (imponere folk? Hva vet jeg..) Mvh. Dings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå